Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Kjære orakel (kranglesiden) kan jeg smelle konfettibomber på Gardermoen flyplass?

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 mrs Sparrow

mrs Sparrow

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 03 juli 2012 - 20:55

Bombe og flyplass høres jo ikke bra ut. Men, her er det snakk om en mega konfettibombe som bare sier POP! og så regner det konfetti, masse konfetti.

Min barndomsvenninne fra USA ankommer Norge i morgen og jeg har så lyst til å ta henne i mot i ekte 4th of July ånd!

Googlet uten hell. Ringer i morgen til Gardermoen, men bare sånn for å spørre her jeg alltid får svar først; Tror dere det er lov?

Dette innlegget har blitt redigert av Hamsterfjes: 03 juli 2012 - 21:10

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 03 juli 2012 - 21:02

Nei det tror jeg ikke er lov, desverre... Er ikke mye som er lov der nå nei...
Var der i går, ingen smalt konfetti riktignok, men en fyr løp etter datteren sin og i de 10 sekundene kofferten sto ubevoktot var det alram og folk kom styrtende for å sjekke den for bomber og diverse.. Pappaen stakkars så rimlig fortumlet ut der han sto og forklarte seg og fikk kjeft med en hylende unge under armen...
Så der er det ikke rom for store utskeielser nei, men ring å hør!!

Veldig god ide og tanke iallefal :)

#3 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 03 juli 2012 - 21:21

Ja hurra, de siste årene har det blitt en sann glede hver gang man skal gjennom en flyplass.
Men ville nok ikke prøvd meg på noe som sier mer pop enn en pringlesboks. Vaktene på gardermoen har omtrent like mye humor som en tom støvsugerpose.

#4 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 304 Innlegg:

Skrevet 03 juli 2012 - 22:19

Noe sier meg at de heller ikke blir overlykkelige hvis de må rydde opp en haug med konfetti heller.

#5 Ludviksmamma

Ludviksmamma

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 262 Innlegg:

Skrevet 04 juli 2012 - 01:51

har en venninne, som på en London tur før jul, kjøpte en julenisse, med motor, til utendørsbruk, som blåser seg selv opp, med ett tastetrykk... denne klarte hun å stappe i håndbagasjen... i sikkerhetskontrollen ble hun spurt om hva det var, og svarte "it's a santa that blows it self up".... vaktene hadde ikke humor i det hele tatt, ikke forståelse for direkte oversatt fra norsk, heller ikke særlig glade i julepynt, vil jeg tro, for min venninne ble tatt til siden, og kom hjem med ett senere fly...

NEI, jeg ville ikke poppet ut med konfetti på Gardermoen !

#6 Miss Hannigan

Miss Hannigan

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Skrevet 04 juli 2012 - 07:19

Hahaha, ler så jeg griner!
Tror jaggu jeg dukker opp på Gardermoen idag, det virker liksom som om det skjer så mye der Hamsterfjeset er:)

#7 mrs Sparrow

mrs Sparrow

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 04 juli 2012 - 09:47

Hehehe lo godt av "Santa that blows it self up"!!

Ringte flyplasssen. Først sa de det var lov. Så ombestemte damen jeg snakket med seg. Når hun tenkte seg om så ble det litt mye for dem å rydde.. "åkei" sier sier jeg, "så det er bare kjendiser som kan bli tatt i mot med konfetti da?" og videre spør jeg "først sa du ja, så sier du nei, hva er den offisielle regelen?"
Regelen var nei, svarer hun nølende og hvis folk har gjort det likevel var det altså ikke lov....

Skulle aldri spurt! :-/ Men så for meg litt at jeg kanskje kunne bli bedt om å rydde opp etter meg selv, eller det som verre er, bli tatt i varetekt av ivrige flyplass vektere. Det hadde satt en brems på 4th of July feiringen.

Festen er hos meg i kveld folks! Som vanlig meg og kapteinen og alle som vil!

Smask