Gå til innhold

klør på musa ..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg klør så innmari der nede, ikke inni f**** liksom, men der som håra er .. er det noe jeg kan gjøre med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klør så innmari der nede, ikke inni f**** liksom, men der som håra er .. er det noe jeg kan gjøre med det??

 

Kjøpe stålull og skure ned hele musa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er sant..

klør ikke rundt vaginaen, men akuratt der som håret er..

noen tips?

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør om jeg har hår der. Barber deg kanskje?

barberer meg der ofte.

hjelper ikke.

har også unngått å barbere meg der en stund, da jeg har lett for å klø om jeg barberer meg.

klør uansett like mye..

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har en reseptfri krem på apoteket med littegrann kortison i. Den kan brukes. Kremen skal jo utenpå og ikke inni. Fikk tips om det av fastlegen min og det funket for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør mye på kroppen generelt. Av og til på musa og. Bruk mye fuktighetskrem. Er det rødt der uten at du klør? Da kan det være sopp i huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags tøyvaskemiddel bruker du?

Jeg bruker kun neutral, blenda sensitive o l .

Ved bruk av ordinært vaskemiddel klør det over alt, også i skrittet.

Om noen har brukt ekstra vaskemiddel i tillegg klør det enda verre, pluss flassing..

(oppdaget dette da jeg bodde hjemme en periode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en reseptfri krem på apoteket med littegrann kortison i. Den kan brukes. Kremen skal jo utenpå og ikke inni. Fikk tips om det av fastlegen min og det funket for meg.

Hva heter kremen?

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør mye på kroppen generelt. Av og til på musa og. Bruk mye fuktighetskrem. Er det rødt der uten at du klør? Da kan det være sopp i huden.

Kan man bruke vanlig fuktighetskrem der nede?

Er rød der iblandt, men det trur jeg er fordi jeg klør så fælt.

Hva kan man gjøre hvis man har sopp i huden da?

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok en kjønnsykdom. Og gubben har vært utro, hiv han på hue og ræva ut!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags tøyvaskemiddel bruker du? Jeg bruker kun neutral, blenda sensitive o l . Ved bruk av ordinært vaskemiddel klør det over alt, også i skrittet. Om noen har brukt ekstra vaskemiddel i tillegg klør det enda verre, pluss flassing.. (oppdaget dette da jeg bodde hjemme en periode)

Jeg har gått over til Neutral både vaskemiddel og skyllemiddel.

siden jeg sliter en del med kløe.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klødde i to dager etter barbering. Det som funket for meg, var å smøre området som var barbert med ett tynt lag med zink salve (natusan eller ett annet merke), og ha det på natten over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klødde i to dager etter barbering. Det som funket for meg, var å smøre området som var barbert med ett tynt lag med zink salve (natusan eller ett annet merke), og ha det på natten over.

jeg bruker unirens der nede etter barbering :)

men jeg prøvde også å ikke barbere meg på flere uker, men det klør uansett, så kan ikke være barberinga som gjør det.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klødde i to dager etter barbering. Det som funket for meg, var å smøre området som var barbert med ett tynt lag med zink salve (natusan eller ett annet merke), og ha det på natten over.
jeg bruker unirens der nede etter barbering :) men jeg prøvde også å ikke barbere meg på flere uker, men det klør uansett, så kan ikke være barberinga som gjør det. hi

 

Da ville jeg vurdert en legetime:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert klamydia....

det er ikke det. det klør ikke inni, men utenfor.

klør bare iblandt, der hvor håra er.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Canesten mot sopp

Er ikke sopp.

klør ikke rundt kjønnsleppene.

men foran på musa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...