Gå til innhold

Og denne aktøren skal vi trygt lene oss på ang. vaksiner?


mamma-x-3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Poenget er at de fusker med informasjon, holder tilbake informasjon og gambler på hvor langt de kan ukritisk "selge sine produkter" før de blir tatt for det. Vel verdt å notere seg dette (klipp fra artikkelen):

 

 

"..... - I altfor lang tid har vi hørt at farmasøytisk industri anser disse forlikene som forretningskostnader, sier konstituert visejustisminister Stuart Delery og priser det høye forliket...."

Når det gjelder vaksiner, hva holdes tilbake da? Svineinfluesavaksinen er i denne sammenhengen et glimrende eksempel på alle faktorene over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe som tyder på at barnevaksinene ikke fungerer, eller er farlig eller bare din vanlige synsing?

Du har hittil sviktet katastrofalt med å sannsynliggjøre dine påstander med fornuftige kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er mye som tyder på at vaksiner ikke fungerer slik de skal - eller at de ikke holder like lenge som de sier de skal... Og det er en del som tyder på at de kan være farlige - i Inida dør barn av meslingvaksine...

Se sider som: Vaccine Truth: Your Child. Your Choice.

WAVE - Vaccine Ingredients'

http://hyperrealisme.wordpress.com/2012/07/22/studie-finner-sammenheng-mellom-tilsetningsstoff-i-vaksiner-og-vedvarende-forstyrrelser-i-hjernen/

F.eks.... Har flere sider som jeg kan komme med, og flere artikler... Jeg er selv gravid og vurderer fram og tilbake om jeg skal vaksinere babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...