Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen fra Vestfold som er hjemmeværende med barn?

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 Mamma til to guttegull

Mamma til to guttegull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 01 juli 2012 - 18:37

Vi flytter til Andebu/Høyjord i august. Siden jeg har barselperm kommer jeg til å ha storebror hjemme sammen med meg og lillebror, som nå er tre uker gammel. Er det flere som skal være hjemme med barn i ca samme alder?  Synes det hadde vært hyggelig å få kontakt med noen i samme situasjon, samtidig som det hadde vært hyggelig for eldstemann å leke med Andre barn innimellom.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Mamma til to guttegull

Mamma til to guttegull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 01 juli 2012 - 18:38

Storebror er forresten to år gammel.

#3 AussieAnette

AussieAnette

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 256 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 05:59

Andebu/Høyjord er vel kanskje ikke verdens navle, men fin plass da ;) Hehe.. men er jo noen som er hjemmeværende der og. Kjenner endel folk der, men de har dessverre ikke små barn. Har selv en på 2 år og 8 mnd, men vi bor i Sandefjord.
Pay it forward

#4 Mamma til to guttegull

Mamma til to guttegull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 10:08

Sandefjord er jo ikke så langt unna. Vi er mobile vi :) Har vært i kontakt med helsestasjonen, så håper på en barselgruppe også ...

#5 AussieAnette

AussieAnette

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 256 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 12:23

Så på hus i Andebu/Høyjord vi og altså, så skal ikke rakke ned på plassen ;) Innlegget mitt kunne kanskje misforståes, har en gutt som blir 3 i høst. Har ikke en på 8 mnd :) Men er delvis sykemeldt nå og blir nok det en stund framover, så jeg er litt hjemme på dagtid. Bare å ta kontakt hvis du vil.
Pay it forward

#6 Mamma til to guttegull

Mamma til to guttegull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 13:07

Jeg følte ikke at du var nedlatende i det heletatt. Vil gjerne møtes, så jeg tar kontakt :)

#7 *hopeful87* gutt '10 +spire

*hopeful87* gutt '10 +spire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Skrevet 24 juli 2012 - 20:55

Hei! Jeg bor ikke så langt unna, bor i Fon. Flyttet hit for et år siden, og kjenner ingen her med barn. Storebror blir to i oktober og minsten er 5 dager gammel ;-)
Hadde vært kjempe koselig å bli kjent :D