Gå til innhold

NY 6 - 7 mnd Juli (gammel 5 - 6 mnd juni)


*KlaraKu*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen jenter :) Her slittet lille klumpen min med diare, og mellomøre betennelse i flere dager tom igår. uffamei, han var så urolig selv om han fikk medisin for det. men diareen er/var pga tenner eller kansje for han tok pincillin?? Men har var litt bedre i dag, heldigvis, har hatt kun 2 ganger avføring. Håper han er bra imorgen :) Ellers ville spørre dere om hva har dere i vong og på deres små når dere triller ute?
huff da, ikke noe alright med syke barn :-( håper han blir fort frisk igjen. Været er så ustabilt nå, men sånn i dag hvor det har vært varmt på østlandet hadde snuppa på seg bare en tights og en tynn kortermet tunika med helseteppe på om ho sov. tidligere i uken har ho hatt strømpebukse og kortermet/langermet body, lue/solhatt og dyne lett over. Syntes det er veldig vanskelig å vite hva ho skal ha på siden været skifter så fort. Så når vi skal bort har vi jo med et flyttelass nesten for å være sikker på at ho har klær til all slags vær.

 

Heldige dere med varmt vær i østlandet, her er det mye regn i velstlandet ;) Men sol har vi hatt noen dager med mye kaldt vind :) Så jeg måtte selvføgelige kle på mini med lange armer, lue osv.Heldigvis er han blitt mye bedre og har ikke så mye smerter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hørte jeg verdens hærligste ord. Lillegull sa mamma for første gang. 6,5mnd.

 

ååå heldig du var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har den første tanna kommet her i hus :)

Ikke mye godt, tydeligvis.

 

Mye mat som faller i smak :) Veldig gøy å prøve nye smaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...