Gå til innhold

Rusa på hormoner, sa du? En fantastisk følelse ihvertfall...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg sånn til baby nummer to kommer! Har vaska babytøy, nytt og "gammelt". Kjøpt et kjempefint vognteppe og den splitter nye vogna står klar på stuegulvet. Smokker, ammeinnlegg, bilstol, vugge og alt annet er også i boks. Jeg smiler fra øre til øre, gleder meg sånn :) Har et barn på snart to år som er helt fantastisk og jeg elsker det virkelig over alt på jord. Gleder meg til å gi denne kjærligheten til enda et lite mirakel :) Ville bare dele min glede med dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg sånn til baby nummer to kommer! Har vaska babytøy, nytt og "gammelt". Kjøpt et kjempefint vognteppe og den splitter nye vogna står klar på stuegulvet. Smokker, ammeinnlegg, bilstol, vugge og alt annet er også i boks. Jeg smiler fra øre til øre, gleder meg sånn :) Har et barn på snart to år som er helt fantastisk og jeg elsker det virkelig over alt på jord. Gleder meg til å gi denne kjærligheten til enda et lite mirakel :) Ville bare dele min glede med dere :D

Så fantastisk :)

 

Jeg venter også nr to og har alt gjort klart en skuff med mye rart til andremann :)

Kjøpt noe nytt og må nok kjøpe litt til som jeg har sett meg ut :)

 

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på akkurat samme måte når jeg venta nr 2.. men ting ble ikke helt som jeg hadde sett for meg, andremann var mer krevende enn første og førstmann kom i trassalder like etterpå.. var en utslitt mamma noen måneder ja, haha..

 

Men, det er kos med to små og da, spesielt når de blir større og leker sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin om fem uker. Har tenkt tanken at dette kan bli slitsomt, man vet jo aldri hva slags barn man får. Og nummer en kan jo bli trassig eller sjalu. Men denne gleden jeg føler overkjører den tanken og jeg greier bare å glede meg, heldigvis :D Vet ikke om det er hormonene som skyver all fornuft til siden, men det spiller ingen rolle. Jeg føler meg nesten litt rusa(har aldri vært rusa på annet enn alkohol tidligere altså).

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...