Gå til innhold

Har DU vært utro noen gang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest tilda med to små <3

Nei. Har vært sammen med mannen min i 12 år, og det har aldri falt meg inn engang. Ja, jeg har møtt trivelige, kjekke menn som jeg sikkert ville falt pladask for om jeg var singel. Jeg har til og med vært nokså påseilet når jeg traff noen av dem, har til og med blitt kurtisert av noen av dem ;) . Men aldri i verden om jeg har klart å "glemme" at det kjæreste jeg har sitter hjemme og venter på meg!

 

I mine øyne finnes det ingen formildende omstendigheter for utroskap, og jeg synes det er veldig enkelt å holde meg trofast til han jeg har valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, opptil flere ganger. Har vel vært utro mot alle kjærstene mine bortsett fra han jeg er gift med i dag.

Traff han forøvrig når jeg bodde med far til barnet. Beste utroskapen som har skjedd :)

 

Jeg traff også en gammel flamme før jeg giftet meg med mannen min. Vi gjorde ikke noe, men jeg følte jeg måtte prate ut med han før jeg giftet meg. Det var en avslutning for meg, og han forsto det. Har holdt på med han av og på i mange mange år, men jeg "glemte" han idet jeg traff mannen min.

Uansett, det var ikke utroskap, men mannen min vet ikke at jeg traff han.

 

Jeg er av den oppfatning at så lenge man har det bra i det forholdet man er i så er man ikke utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njai, skulle slå opp med typen fordi jeg hadde et godt øye for en annen. Men ville ikke ødelegge ferien hans og utsatte det derfor en uke. Gjorde ingenting med denne andre fyren, men jeg hang med han og hadde jo følelser for han så jeg følte at jeg var utro. Jeg var forresten bare 15, men sitter litt i enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
. Huff. Mange år siden så føler det ikkee er like ille som å være utro mot mannen sin egentlig..
Nei. 15 år gamle gutter er ikke så veldig sårbare.

 

Joda klart det, men det er da så visst 15 ¨år gamle jenter også... Tror nok han har klart seg helt fint! Jeg fortale han jo alt og vi ble sammen igjen... Men jeg føler fremdeles ikke det er så ille som å være mot mannen sin. Han var utro jeg tok igjen og var utro, barnslig var det, men ikke livets undergang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...