Gå til innhold

Har DU vært utro noen gang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke mot han jeg er sammen med nå, men da jeg var yngre. En kjæreste jeg hadde da jeg var 19-20 var jeg utro mot flere ganger. En gang hadde jeg sex med ham like etter at jeg hadde vært med en annen. Jeg hadde fortsatt sæd fra den andre mannen i fitta. Han merket ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i mitt forrige forhold ja.. opptil flere ganger! Burde aldri gjort det, men denne gangen holder jeg meg på matta og er sammen med en jeg oppriktig er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje én gang. Regnet meg ikke som i et fast forhold, men jeg tror han gjorde det. Lå med en tidligere elsker som ville ha meg så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..:)

Tror aldri jeg kommer til å være det heller. Har såpass respekt for kjæresten. Men man skal aldri si aldri...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, på en måte.

Jeg var dritings , det var han å.

Samboeren lå å sov i senga, så gikk jeg noen meter til butikken og møtte han der.

han dro frem pikken, jeg ronka han litt.

han koste med pikken nesten inni rompa mi.

også klina vi :(

Aldri hatt så dårlig samvittighet før.

samboeren min leste mld, jeg og han hadde skrevet på fb.

han ble forbanna. men han trur vi holdt med å skrive.

han vet ikke om det andre som skjedde...

Jeg jobba forresten i bhg på den tida.

han hadde ungen sin i barnehagen, så jeg hadde et godt øye med han før det skjedde.. ca 10 mnd. siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,mot en jeg var sammen med i hele tre uker,da jeg var 17 år..nå i dag kunne jeg aldri gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på en måte.

Jeg var dritings , det var han å.

Samboeren lå å sov i senga, så gikk jeg noen meter til butikken og møtte han der.

han dro frem pikken, jeg ronka han litt.

han koste med pikken nesten inni rompa mi.

også klina vi :(

Aldri hatt så dårlig samvittighet før.

samboeren min leste mld, jeg og han hadde skrevet på fb.

han ble forbanna. men han trur vi holdt med å skrive.

han vet ikke om det andre som skjedde...

Jeg jobba forresten i bhg på den tida.

han hadde ungen sin i barnehagen, så jeg hadde et godt øye med han før det skjedde.. ca 10 mnd. siden.

 

Øh, på butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på en måte. Jeg var dritings , det var han å. Samboeren lå å sov i senga, så gikk jeg noen meter til butikken og møtte han der. han dro frem pikken, jeg ronka han litt. han koste med pikken nesten inni rompa mi. også klina vi :( Aldri hatt så dårlig samvittighet før. samboeren min leste mld, jeg og han hadde skrevet på fb. han ble forbanna. men han trur vi holdt med å skrive. han vet ikke om det andre som skjedde... Jeg jobba forresten i bhg på den tida. han hadde ungen sin i barnehagen, så jeg hadde et godt øye med han før det skjedde.. ca 10 mnd. siden.
øh, på butikken?

Jepp :P

det var midt på natta.

Så var ingen der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Ja jeg var 15, klinte med veldig mange på en kveld... Typen hadde vært utro mot meg på konf leir av alle ting klinte emd en annen¨.. Så da var det pause og greier.. Og da vi ble sammen igjen klinte jeg med 8 stk på en kveld... Hehe ikke mitt stolteste øyeblikk, men ung og hevngjrrig! Han ble snill som en bikkje etter den kvelden.

 

Huff. Mange år siden så føler det ikkee er like ille som å være utro mot mannen sin egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var dere på butikken midt på natta? Jobbet han der?

nei. vi var ikke inni butikken.

Men utafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Huff. Mange år siden så føler det ikkee er like ille som å være utro mot mannen sin egentlig..

 

Nei. 15 år gamle gutter er ikke så veldig sårbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Man sliter alltid litt med å leve med seg selv etterpå. Men så... virkelig virkelig utroskap er å forelske seg i en annen, er det ikke? Det rent seksuelle, for så å gå tilbake til forholdet er ille, men hverken utilgivelig eller ondskapsfult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 19 år. Lå med en amerikansk jagerpilot da vi var på skoletur i Egypt......OMG han var hot! Må være verdens mest tålmodige mann. Jeg var på glid, sa nei, han stoppet, jeg kom på glid igjen, sa nei, han stoppet, kom på glid igjen, sa nei, han stoppet. Jeg gikk på badet, kom inn og hoppet på ham:-P Så han fikk seg en beta likevel:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Man sliter alltid litt med å leve med seg selv etterpå. Men så... virkelig virkelig utroskap er å forelske seg i en annen, er det ikke? Det rent seksuelle, for så å gå tilbake til forholdet er ille, men hverken utilgivelig eller ondskapsfult

 

Jo, det er både ondskapsfullt og utilgivelig. Gjør man slikt mot et annet menneske er man tvers igjennom ond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil egentlig ikke kalle det utro, siden vi aldri hadde definert noe forhold. Men jeg var 19 og var på dealeren med en kar, hadde vært det en stund. Men plutselig sluttet han å ringe, og etter en uke dro jeg på byen og klinte med en annen. Det skjedde ikke noe mer, men jeg fikk dårlig samvittighet likevel.

Skal også nevnes at jeg av en elelr annen grunn aldri hørte fra han jeg var på dealeren med igjen. Ikke vet jeg hvorfor, men det var ikke så stort savn. Jeg kunne sikkert gjort en større effort for å holde kontakten selv, men jeg var egentlig ikke så veldig interessert lenger og håpet det bare skulle skli ut av seg selv, noe det jo gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

Nei!

Men må innrømme at jeg hadde veldig lyst en gang. På 18 års dagen min ville ikke kjæresten bli med ut for å feire meg, så da dro jeg ut sammen med noen andre venner. Vi endte opp hos kjæresten til bestevenninnen min, og der var også en kompis av han som jeg hadde et godt øye til. Vi sov i samme seng, men rørte aldri hverandre... selv om jeg hadde kjempe lyst!

 

Var forresten ikke lenge sammen med han som ikke engang gadd å feire min 18-års dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, over en periode på 3-4 mnd med en eks som alltid vil ha en bit av hjertet mitt.

2 1/2 år siden nå.

Samboer merket det var noe, og han vet vi traff hverandre, men ikke hvor langt det gikk. Han vil heller aldri få vite noe. Uff, kjenner at jeg ikke skal tenke på det, den samvittigeheten skyller over meg.

Kommer aldri til å skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utro to ganger mot eksen min. Gjorde det slutt rett etterpå. Hadde ganske dårlig samvittighet, helt til han fikk ny dame rett etterpå og hun annonserte på fjesboka at de forelsket seg i hverandre et halvt år tidligere :P Vet ikke om han vet om at jeg var utro. Men det er mange år siden nå og jeg bryr meg ikke lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...