Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Dra alene på fest.. til en kompis som er mest kompis av mannen... ganske viggo, eller helt ålreit?

• Logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

#1 mrs Sparrow

mrs Sparrow

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 18:46

Har gledet meg så lenge til en fest som er nå til lørdag, men så viser det seg at mannen min skal jobbe.. Jeg vurderer å dra alene på festen og så kommer mannen min etter, når han er ferdig på jobb. Han jobber til 00.30 ca. Det er en overnattings sommerfest.

Han som har festen er en kompis av begge, men mest av min mann.
Jeg tenker at jeg er kul som tar på meg sommerkjolen og kommer uten min mann. Men trollet i det usikre hjørnet av hjernen sier jeg er en looser som ikke har noen gode venninner å ta med.

Så hva syntes dere; skal jeg dra alene?
Eventuelt; blir en av dere med? Festen er på en øy like utenfor Oslo.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 035 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 19:03

Klart det er greit, hadde jeg ikke tenkt to ganger over engang hvis dere har barnevakt og alt.
Skulle gjerne vært med...

#3 Iiiiik

Iiiiik

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 950 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 20:17

Du er kul hvis du tar på deg sommerkjolen og drar alene! Det ville jeg gjort hvis jeg hadde gledet meg til fest og kjente noen av de andre godt nok til at de første 15 minuttene gikk greit. Resten går bra uansett.

#4 mrs Sparrow

mrs Sparrow

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 20:19

Vis innleggsug lut skrev 27 juni 2012 - 19:03:

Klart det er greit, hadde jeg ikke tenkt to ganger over engang hvis dere har barnevakt og alt. Skulle gjerne vært med...

Jeg er så sprø at jeg godt kunne spontant møtt en kranglevenn og tatt henne med på fest. Så bare sleng deg med!

#5 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 035 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 20:46

Vis innleggHamsterfjes skrev 27 juni 2012 - 20:19:

Klart det er greit, hadde jeg ikke tenkt to ganger over engang hvis dere har barnevakt og alt. Skulle gjerne vært med...
Jeg er så sprø at jeg godt kunne spontant møtt en kranglevenn og tatt henne med på fest. Så bare sleng deg med!
Du er veldig søt. Men jeg tror jeg er opptatt med å gnage tapeten av veggene på lørdag ... (ja, er i ferd meg å ete meg gjennom pms fra helvete og den eneste utgangen er mensen fra helvete - hvilket vil inntreffe fredag eller lørdag..)

#6 Mor Løvehjerte

Mor Løvehjerte

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 599 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 21:27

Vis innleggsug lut skrev 27 juni 2012 - 20:46:

Du er veldig søt. Men jeg tror jeg er opptatt med å gnage tapeten av veggene på lørdag ... (ja, er i ferd meg å ete meg gjennom pms fra helvete og den eneste utgangen er mensen fra helvete - hvilket vil inntreffe fredag eller lørdag..)

Nå igjen? Hadde ikke du dette forrige måned også... knegg, knegg :D

Hamsterbind, klart du fær! :)

#7 Lillee&mamsen<3

Lillee&mamsen<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 518 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 21:58

Vis innleggMor Løvehjerte skrev 27 juni 2012 - 21:27:

Vis innleggsug lut skrev 27 juni 2012 - 20:46:

Nå igjen? Hadde ikke du dette forrige måned også... knegg, knegg :D Hamsterbind, klart du fær! :)

Hamsterbind faktisk! Hahaha... :D
Singelmamma, ikke alenemor! :)

#8 Mor Løvehjerte

Mor Løvehjerte

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 599 Innlegg:

Skrevet 27 juni 2012 - 22:17

:ph34r: Men i heiteste da!

Hamsterfjes, HAmsterfjes, Hamsterfjes, Hamsterfjes, Hamsterfjes!

Gå på fest!

#9 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 298 Innlegg:

Skrevet 28 juni 2012 - 00:36

Gå solo, på en sommerfest med mange mennesker er det vel uansett å foretrekke å ikke ha så mye med mannen å gjøre, han ser du jo alle andre dager uansett. Og nå ha du jo en gyllen mulighet til å bare være deg selv og sosialisere med hva du måtte ønske. Vin blir det vel også å få. Er det noe å lure på?

#10 mrs Sparrow

mrs Sparrow

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 28 juni 2012 - 11:04

Da drar jeg alene dere! Hohoho. Føles rart altså, at jeg skal sette meg på ei ferje og så ta buss for å komme solo på en fest. Hvis det hadde vært i byen hadde det føltes enklere i forhold til rømningsvei..

Jaja, jeg har jo med meg Kapteinen min. Med han kjeder jeg meg aldri, samt at selvtilliten blir svært så stigende i hans selskap.
(Elsker deg Morgan)

#11 Miss Hannigan

Miss Hannigan

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Skrevet 28 juni 2012 - 19:23

Nå MÅ jeg få svar, altså! Hvem er denne Kapteinen, og hva skjer med dette hamsterfjeset som du skal bli kvitt?? (Leste en gang tidligere at du satser på å kvitte deg med det i nærmeste framtid.)
Hjelp en stakkar som vrir seg i nysgjerrighet!
Evt kan jeg være med på festen eller turen dit i bytte mot "hemmeligheten".

#12 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 035 Innlegg:

Skrevet 28 juni 2012 - 19:35

Vis innleggMiss Hannigan skrev 28 juni 2012 - 19:23:

Nå Må jeg få svar, altså! Hvem er denne Kapteinen, og hva skjer med dette hamsterfjeset som du skal bli kvitt?? (Leste en gang tidligere at du satser på å kvitte deg med det i nærmeste framtid.) Hjelp en stakkar som vrir seg i nysgjerrighet! Evt kan jeg være med på festen eller turen dit i bytte mot "hemmeligheten".
Det er nok han kjekkasen her:
http://cschwarze.blo...ain-morgan.html

#13 Miss Hannigan

Miss Hannigan

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Skrevet 28 juni 2012 - 19:43

Og han der er skyld i hullet i hodet da, eller...?
Jeg tror jeg kommer på den festen, jeg!

#14 mrs Sparrow

mrs Sparrow

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Skrevet 29 juni 2012 - 10:51

Vis innleggMiss Hannigan skrev 28 juni 2012 - 19:43:

Og han der er skyld i hullet i hodet da, eller...? Jeg tror jeg kommer på den festen, jeg!

HEI!

Kapteinen er min nest beste mann, noen ganger foretrekker jeg han fremfor nr. 1.
For sånn ca tre uker siden da vi var på fest sammen overbeviste han meg om at jeg plutselig var blitt så god til å breakdance. Så jeg prøvde meg på et slags kast bakover hvor jeg skulle lande på hendene.. men som du sikkert ser for deg, landet jeg så hardt på hodet at det ble hull.

Hamsterfjeset skal reguleres bort! Endelig, etter flere tiår med sjenert smil. Ikke så rart at det er litt sjenert egentlig. For når tennene først viser seg i et smil ser det noe som det her ut: http://www.shopatnor...ang=44&pid=7155

Det hjelper lite at øynene mine er så store at de stikker ut. Mora mi kalte meg for "Froske øyne" på hennes språk da jeg vokste opp.

Bare til å bli med på fest! Vi møtes på brygga i morra sånn i fem seks tiden!

Klemz