Gå til innhold

Mammablogg. 14 år og gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er ikke gravid og hun er heller ikke 14 år. Hun VAR 14 år og gravid, hun ER 16 år og mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for ei vakker jente! Nydelig!! Og til å bare være 16 år så virker det som om hun klarer seg veldig bra.

Thumbs up for Anna altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren har jo fått verdens mest harry navn. Sånn er det når umodne foreldre som selv er barn skal gi andre navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun får lov av foreldrene å legge ut masse bilder av datteren på internett er jeg veldig kritisk til. Håper BV følger opp grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren har jo fått verdens mest harry navn. Sånn er det når umodne foreldre som selv er barn skal gi andre navn.

 

Datteren hennes heter Michelle er ett helt vanlig navn, og hvilke navn folk liker er heldigvis forskjellig. Det hadde vært veldig kjedelig om alle barn hadde fått det samme navnet. Tenkt over at noen kanskje synes ditt barns navn er harry eller stygt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at hun får lov av foreldrene å legge ut masse bilder av datteren på internett er jeg veldig kritisk til. Håper BV følger opp grundig.

 

Det er nok av blogger der foreldre legger ut bilder av barna sine, mener du bv skal følge opp alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg vet hva som er harry og hva som er smakfullt. Datteren hennes har fått et harry navn fordi moren er for ung til å ha ansvar for barn og har gitt henne navn fra en amerikansk tv-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun får lov av foreldrene å legge ut masse bilder av datteren på internett er jeg veldig kritisk til. Håper BV følger opp grundig.
Det er nok av blogger der foreldre legger ut bilder av barna sine, mener du bv skal følge opp alle?

 

Ja, dette er uansvarlig og noe som frarådes (å legge ut bilde av barn på nettet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg vet hva som er harry og hva som er smakfullt. Datteren hennes har fått et harry navn fordi moren er for ung til å ha ansvar for barn og har gitt henne navn fra en amerikansk tv-serie.

 

Jeg synes Michelle er fint, og jeg er over 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken
Datteren har jo fått verdens mest harry navn. Sånn er det når umodne foreldre som selv er barn skal gi andre navn.

 

Datteren hennes heter Michelle er ett helt vanlig navn, og hvilke navn folk liker er heldigvis forskjellig. Det hadde vært veldig kjedelig om alle barn hadde fått det samme navnet. Tenkt over at noen kanskje synes ditt barns navn er harry eller stygt?

 

Du vet det, at noen mennesker er sånn at de må finne noe negativt om andre, og finner man ikke noe kan man alltid gå på navnet, for der er meningene ofte forskjellige.

 

Når man føler behov for å kritisere noen og plassere de i bås pga noe så privat som navnevalg, så tenker jeg at vedkommende har et stort behov for å hevde seg selv. Om det så er på bekostning av en ung jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg vet hva som er harry og hva som er smakfullt. Datteren hennes har fått et harry navn fordi moren er for ung til å ha ansvar for barn og har gitt henne navn fra en amerikansk tv-serie.

 

Jeg synes Michelle er fint, og jeg er over 20.

 

Ikke alle har god smak. å være over 20 er ingen garanti for god smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er totalt uansvarlig at en 14-åring skal ha omsorg for et barn i Norge. At hun lager en blogg om barnet og legger ut bilder understreker dette. Det er opplagt at barnet burde plasseres i fosterhjem eller at BV burde gripe inn på annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbroken

Jeg synes det er totalt uansvarlig at en 14-åring skal ha omsorg for et barn i Norge. At hun lager en blogg om barnet og legger ut bilder understreker dette. Det er opplagt at barnet burde plasseres i fosterhjem eller at BV burde gripe inn på annen måte.

 

Føles det godt å ha fasiten på hva som er riktig og galt for alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er totalt uansvarlig at en 14-åring skal ha omsorg for et barn i Norge. At hun lager en blogg om barnet og legger ut bilder understreker dette. Det er opplagt at barnet burde plasseres i fosterhjem eller at BV burde gripe inn på annen måte.

 

Det finnes mange mammabloggere (og kanskje noen pappablogger), bør barnevernet hente barna deres eller gripe inn på annen måte der også? Og hva med alle andre mødre eller fedre som legger ut bilder av barna (på feks facebook)?

 

Jeg har ikke lest bloggen, men siden hun er såpass ung vil jeg tro at barnevernet er eller har vært inne i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så mye troll det var her inne da.. noen måå jo alltid finne noe drit hos andre, er vel heller dere som trenger å vokse opp, og bli modne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er totalt uansvarlig at en 14-åring skal ha omsorg for et barn i Norge. At hun lager en blogg om barnet og legger ut bilder understreker dette. Det er opplagt at barnet burde plasseres i fosterhjem eller at BV burde gripe inn på annen måte.

 

Føles det godt å ha fasiten på hva som er riktig og galt for alle andre?

 

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint brukt navnet Michell! Har en fjern slektning med dette navnet som passert meg og søsken da vi var yngre. Husker jeg syns hun var så pen og snill :) Altså ikke noe jeg har sett på tv og jeg er snart 40 også! Om det har noe å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp, for dette virker som en jente som tar ansvar for egne handlinger å gjør det hun kan for at de skal ha en fin framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis lar jeg meg ikke affektere av noe her inne, for det er tydelig at i tillegg til mange gode, oppriktige, morsomme, snille og kloke damer, finnes det også en stor mengde med sleivkjefta, fæle, tankeløse, negative kjerringer! Og denne gangen må jeg faktisk skrive noe...

 

Det er helt utrolig at det alltid er noen som skal begynne å mase om hvorvidt man skal rope på barnevernet med en gang det er en ung mor i bildet... Er dere så sjalu på at hun får et enda lengre liv med barnet sitt enn det dere får? Gud bedre for en verden... Jeg kjenner godt til familien til Anna og kommer fra samme sted som henne. Hun er en FANTASTISK mamma og dere som sier noe annet og hater i vei må virkelig slutte og være så dømmende... Hun har tilpasset seg livet som mamma fra dag 1 og elsker datteren sin utrolig høyt. Uansett hva hun foretar seg, setter hun alltid Michelle først og slutter aldri å tenke på hennes ve og vel. Ikke går hun på fylla heller, noe svært mange av de mer voksne mødrene gjør i hytt og pine. (for all del, dømmer ikke, er gøy med en fest, men må få fram hvor fantastisk Anna er) :)

 

Nei, få dere heller en hobby! Og det der med å kritisere navn? Det er faktisk det mest respektløse som finnes! Det er alltid så utrolig mye drittslenging om navnevalg her inne... Skjønner dere ikke at et navnevalg er noe personlig og at det er flott at vi alle har ulike preferanser der? Herregud så uutholdelig kjedelig det hadde vært dersom alle skulle like de samme navna! God bedring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg vet hva som er harry og hva som er smakfullt. Datteren hennes har fått et harry navn fordi moren er for ung til å ha ansvar for barn og har gitt henne navn fra en amerikansk tv-serie.
Jeg synes Michelle er fint, og jeg er over 20.

 

Enig, og jeg er over 30! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere, så fint det hadde vært om det å lage en blogg og legge ut bilder av barnet hadde vært det verste man kunne gjøre mot barnet sitt.

Om barnevernet hadde dette som sine verste saker på sitt bord, så hadde jammen verden vært et herlig sted! Jeg har ikke vært inne på bloggen eller sett bildene, men er det snakk om vanlige hverdagsbilder, så ser jeg ikke problemet. Det er jo faktisk ikke verre enn om bildet stod i avisen, og hvem som helst har jo tilgang til landets nettaviser..

Og har du ikke annet å henge deg opp i enn navnet (som jeg på nærmere 30 synes er fint) så sier det virkelig mye mer om deg enn om denne unge moren. Det er VIRKELIG smakløst og barnslig av deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest bloggen, men skal barn virkelig plasseres i forsterhjem fordi moren legger ut bilder av barnet på nett? Da er det mange barn som må i forsterhjem, inklidert mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...