Hvilken side skal splitten sitte på??
Opprettet av
mrs Sparrow
, juni 23 2012 14:35
8 svar til dette emnet
Skrevet 23 juni 2012 - 14:35
Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på??
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 23 juni 2012 - 14:42
http://www.kk.no/862...litt-paa-grammy
og da er frågan, er bildene speilvendte?
Edit, bildene er ikke speilvendte, og det ser ut til at de fleste har split på venstre side.
og da er frågan, er bildene speilvendte?
Edit, bildene er ikke speilvendte, og det ser ut til at de fleste har split på venstre side.
Dette innlegget har blitt redigert av Lektor Doppler med tillegg: 23 juni 2012 - 14:45
Skrevet 23 juni 2012 - 15:11
Hamsterfjes skrev 23 juni 2012 - 14:35:
Jeg har på meg en fire-fem kilos kjole laget av glass perler, den er vintage og har ingen merkelapp. Nå irriterer jeg meg manisk av å ikke vite om jeg ha den på riktig vei! Splitten er på høyre side nå, kjolen er lik på begge sider, men sitter tettere mot halsen foran enn mot nakken bak. Nevnte jeg at den er et helvete å få av og på? Uansett, her spør jeg mitt orakel på din baby; hvilke side skal splitten på kjolen være på??
Høyre, mener jeg. Du har vel vesken på venstre?
Skrevet 23 juni 2012 - 17:15
Lillejonas Mekkemikkel skrev 23 juni 2012 - 15:11:
Hamsterfjes skrev 23 juni 2012 - 14:35:
Skrevet 23 juni 2012 - 17:42
Hehe, er du ikke glad at du spurte? Ingen sak når man får gode svar 
Konklusjonen må være at splitten skal enten være på høgre eller venstre side - det er hvertfall helt sikkert!
Om du ikke vil ha den bak da.
Eller fremme.......
Konklusjonen må være at splitten skal enten være på høgre eller venstre side - det er hvertfall helt sikkert!
Om du ikke vil ha den bak da.
Eller fremme.......
Skrevet 23 juni 2012 - 19:46
Hehe, hvorfor ikke slå et slag for fremme 
Du vil i alle fall få oppmerksomhet da! Og slipper problemet med å velge side...
Du vil i alle fall få oppmerksomhet da! Og slipper problemet med å velge side...
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."
Skrevet 24 juni 2012 - 12:18
Siden kjolen veier et tonn og det er et kunststykke å komme seg inn og ut av den, beholdt jeg den bare på med splitten til høyre.
Etterhvert som jeg endelig fikk kose meg med min kjære kaptein (Morgan) igjen etter vår to ukers pause, glemte jeg hele splitten min uansett.
:-)
Etterhvert som jeg endelig fikk kose meg med min kjære kaptein (Morgan) igjen etter vår to ukers pause, glemte jeg hele splitten min uansett.
:-)
Skrevet 24 juni 2012 - 12:54
De fleste kjoler produseres slik at splitten går på venstre side, faktisk - så alt annet ser jeg på som produksjonsfeil.
Skrevet 24 juni 2012 - 13:56
Splitten kan sitte på begge sider, ingen regel for dette.