Herballife: MMM! Sjokoladen smaker som sjokolademelk når man blander med lettmelk. Får energi, men desverre holder den ikke ofte alene som et måltid.
Nutrilett shakes: Sjokoladeshaken er ganske god, jordbær shaken er etter min mening alt for søt.
Nutrilett bar: Disse er gode! Og man blir ganske mett, men jeg får KJEMPEmye luft i magen.
Nutrilett 3-day diet- bestående av 6 måltider om dagen, shake-buljong-nutrilettbar-buljong-middag-dessert : Klarte 2 dager, så ble jeg superdeppa. Synes alt utenom barene (som jeg fikk kjempemye luft av) og sjokoladeshaken smakte DRITT. Ikke verdt å pine seg.
NOKA Crisp bar eple/jordbær : Disse likte jeg. De er ganske søte, eple er kanskje litt vel søt, men de er gode, crispy, jeg blir mett i minst 3 timer og får energi =)
NOKA Spaghetti bolognese: NAM!! Denne var kjempegod i forhold til mye annen slankemat! Anbefales!!
NOKA Noodles: Ganske gode, litt spesiell smak (naturlig nok) og nudlene er bittelitt gummiaktige. Men absolutt spiselig! Tror jeg vil putte i bittelitt bogskinke e.l neste gang.
I kveld skal jeg teste NOKA Taco Gryte, og jeg gleder meg
Har også prøvd noen supper fra helsekosten, men de smakte papp, litt krydder og vann- blæh! Da tror jeg man får mer ut av å lage en grønnsakssuppe selv!