Gå til innhold

Krangel Familievernkontore


Ludvik88

Anbefalte innlegg

Hei... jeg og min sambore klanger mye. jeg har vært i kontakt med familevernkontoret 2 steder de har opp til 12 ukers vente tid.. er det noen som vet om det fines noe form for familievernkontor som er privat. jeg betaler gjerne får å få rydet opp i dette forholdet. det er en liten gutt på 6 måneder inne i dette.

 

HJelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men tenker at en psykolog kanskje kan hjelpe dere, siden du er interessert i å betale. Men det kan hende det er lang ventetid hos dem også. Ferietid osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolog er nok veien å gå. Hvis du ikke finner psykolog som kan hjelpe dere med det første så prøv å kontakte helsestasjonen som gutten din er på kontroll hos. De skal ha et lavterskeltilbud når det kommer til psykologhjelp og dere vil da kunne få ihvertfall noen samtaler der før dere kommer inn noe annet sted. Kan jo være det er litt venting der også, men så lenge det er små barn med i bildet så burde dere få hjelp så fort som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK får raskt svar. jeg skal ta et par telefoner i morgen å høre. syns det er litt vel lenge å vente i hele 12 uker. da er jeg red for at probleme er støre enn det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...