Gå til innhold

Hvor mange tenner har deres barn på ca 8 md?


81-Mamma<3<3

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 8 md og 1 uke, og har 6 tenner! Tre oppe og tre nede. Ser det kommer en til oppe og en til nede straks! Jeg synes dette er mye!!! Snart 8 tenner!

Hun har sovet ekstremt dårlig siste månedene. Håper de to siste tennene kan komme ut nå, og at snuppa begynner å sove igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille gutt fikk 8 tenner føre 9 måneders alder. Nå er han drøyt et år og det har ikke kommet fler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lillemann på 8mnd og 2 uker 7 tenner. Fått alle fremtennene bortsett fra den ene nede, men ser ut til at både den siste framtannen og hjørnetennene kommer snart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har 6 tenner som har kommet helt opp og minst to til på vei så her går det unna. Han er skikkelig grinete om dagen. Vanligvis en utrolig blid gutt, men tydelig at dette plager ham for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at flere har fått så mange tenner. Begynte å lure på om det var noe galt her. Men da er det tydeligvis normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra å høre at flere har fått så mange tenner. Begynte å lure på om det var noe galt her. Men da er det tydeligvis normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen min er 8 mndr om to dager og han har bare fått to tenner nede. Fikk de rundt 5 mndr, men siden har det stått stille... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hadde ingen da han var akkurat 8 mnd. Fikk 2 tenner mellom 8 og 9 mnd, er 10 mnd nå og har ikke kommet noen flere enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 tann, for 3 dager siden. 8.5 mnd. Nabotanna kommer om et par dager ser jeg. Broren var like treg med å få tenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 10 mnd og har bare 2 :) Jeg har mer inntrykk av at det er vanligere å ha mange og at mi lille snuppe får dem sent!?

 

Eller kanskje man bare legger ekstra merke til når folk skriver om det som avviker fra sitt eget barn...sånn som jeg gjorde nå! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frøken er 9 mnd og 1 uke, og har ikke fått en eneste tann. Har ennå ikke hørt om en baby som ikke har fått tenner ;) så de kommer når de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...