Savner en knapp for å enkelt gå tilbake til mobilversjonen
Opprettet av
Lettie
, juni 12 2012 04:55
12 svar til dette emnet
Skrevet 12 juni 2012 - 04:55
... eller enda bedre: Mulighet for å kommentere anonymt fra mobilen.
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 13 juni 2012 - 14:00
Heisann.
Hvis du er i fullversjon når du er på mobilen, kommer det en knapp helt nederst som heter "bruk mobilversjon". Da kommer du tilbake til mobilversjon. Det er den eneste (letteste) løsningen.
Og ja, anonym på mobilen skal komme.
Hvis du er i fullversjon når du er på mobilen, kommer det en knapp helt nederst som heter "bruk mobilversjon". Da kommer du tilbake til mobilversjon. Det er den eneste (letteste) løsningen.
Skrevet 13 juni 2012 - 14:04
elin-forumansvarlig skrev 13 juni 2012 - 14:00:
Heisann. Hvis du er i fullversjon når du er på mobilen, kommer det en knapp helt nederst som heter "bruk mobilversjon". Da kommer du tilbake til mobilversjon. Det er den eneste (letteste) løsningen. Og ja, anonym på mobilen skal komme. 
Hvor i all verden ligger den knappen da? Jeg leter og leter, men finner den ikke.
Skrevet 13 juni 2012 - 14:20
Den skal ligge nesten helt nederst! Rett over kolofonen, hvor redaktør osv står.
Skrevet 13 juni 2012 - 15:18
elin-forumansvarlig skrev 13 juni 2012 - 14:00:
Heisann.
Nytt problem: når jeg går inn på mobilversjonen på denne måten forsvinner knappen for fullversjonen!
Skrevet 14 juni 2012 - 14:22
Og nå forsvant også knappen for mobilversjonen (fra fullversjonen)... Nå vet jeg jo hvor jeg skal lete, men den er heeelt borte
Skrevet 14 juni 2012 - 14:23
Og der dukket den opp! Under dette innlegget da jeg trykket publiser. Men den lå ikke på forsiden...
Skrevet 14 juni 2012 - 14:24
Men nå er knappen for fullversjonen borte...
Skrevet 14 juni 2012 - 20:37
Hehe.. Uff, dette er ikke bra.
Knappen skal egentlig være der uansett.
Har testet litt, og det funker hos meg.
Hvis du går ut og inn, funker det igjen da?
Knappen skal egentlig være der uansett.
Har testet litt, og det funker hos meg.
Hvis du går ut og inn, funker det igjen da?
Skrevet 19 juni 2012 - 14:40
Det fungerer bare av og til! Men har jeg først gått til fullversjon og tilbake til mobil, forsvinner knappen for fullversjon helt. Da er det bare en knapp igjen nederst for språk...
Skrevet 20 juni 2012 - 07:01
Dette er ikke holdbart.
Skal ta det med teknikerne våre.
Skal ta det med teknikerne våre.
Skrevet 20 juni 2012 - 08:08
Jeg har måttet bytte til Bim for å komme tilbake til mobilversjonen, de gangene jeg har vært så dum å trykke på fullversjon. Og så har jeg vel funnet en Dib-knapp et sted der. Litt håpløst, ja.