Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvordan tolker dere dette brevet fra skatteetaten?

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,821 posts

Posted 04 June 2012 - 09:54

Feil i foreløpig beregning av skatteberegning i selvangivelsen 2011.

Du får dette brevet fordi vi under behandling av selvangivelsen din har oppdaget en feil i din foreløpige ligning.

Vi kan dessverre ikke si noe om hva ditt endelige skatteoppgjør blir nå, men du vil få informasjon om dette i løpet av juni.

Hos skatteetaten sier de at jeg vil få skatteoppgjøret som normalt, men det betviler jeg sterkt på ettersom jeg har fått dette brevet, samtidig kan de ikke si hva feilen er??

Flere som har fått dette brevet?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,821 posts

Posted 04 June 2012 - 09:57

View PostAnonym bruker, on 04 June 2012 - 09:54, said:

Feil i foreløpig beregning av skatteberegning i selvangivelsen 2011.

Du får dette brevet fordi vi under behandling av selvangivelsen din har oppdaget en feil i din foreløpige ligning.

Vi kan dessverre ikke si noe om hva ditt endelige skatteoppgjør blir nå, men du vil få informasjon om dette i løpet av juni.

Hos skatteetaten sier de at jeg vil få skatteoppgjøret som normalt, men det betviler jeg sterkt på ettersom jeg har fått dette brevet, samtidig kan de ikke si hva feilen er??

Flere som har fått dette brevet?

mannen min fikk likt brev for et år siden.
skjedde ikke noe spes. fikk penger samme dag som meg.
så jeg vet ikke hvorfor han fikk brevet faktisk.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,821 posts

Posted 04 June 2012 - 09:59

Du vet at de utbetaler pengene FRA juni, så er ikke gitt at du får penger da, kan fint komme senere, uten at det betyr noe..

Angående det brevet så vet jeg ikke hva det betyr, for har aldri fått det selv, men merkelig at de ikke vet hvorfor du får det da..