Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

dere som har opplevd utroskap i en eller annen form, hvilket yrke hadde den som var utro.?

• Logg inn for å svare
19 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:30

leser et annet innlegg hvor en var på reise med jobben mens den andre var hjemme og hadde seg med en annen.
lurer på om utroskap har en sammenheng med yrke om en av de i forholdeter ute å reiser mye f.eks.

ønsker ikke støte noen.,.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:37

Nei.. Han første satt på rumpa og fikk penger fra NAV.. Han andre jobbet i resturant/bar.. Selv var jeg i skole.

#3 It's all about me!

It's all about me!

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 374 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:37

Min serie-utro x var/er hjelpepleier.

At en så kald jævel kan jobbe med mennesker fatter jeg ikke.
Det verste tilfellet var da jeg måtte hjem og besøke mamma som var dødssyk og hadde blitt innlagt på sykehuset. Han kunne ikke være med fordi han skulle jobbe. Sannheten var at at heller fikk besøk av ei elskerinne som han hadde seg med først i vårt badekar, så i vår seng.

Et annet tilfelle var vi på besøk hos noen venner da han gikk seg en liten tur, hadde sex med ei i nabohuset og kom tilbake til meg.

Hadde misstanke på den tiden, men hadde ingen bekreftelser da han nektet og de som viste beskyttet han.

Litt avsporing ja, men han var altså hjelpepleier.
Vil ikke stå opp, vil sove meeeeer

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:39

musiker (er vel en gjenganger at endel av dem er mye utro...)

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:40

Snekker.

#6 LillaGorilla♥♥

LillaGorilla♥♥

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 899 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:41

Vis innleggFrokostquiz skrev 02 juni 2012 - 21:37:

Min serie-utro x var/er hjelpepleier.

At en så kald jævel kan jobbe med mennesker fatter jeg ikke.
Det verste tilfellet var da jeg måtte hjem og besøke mamma som var dødssyk og hadde blitt innlagt på sykehuset. Han kunne ikke være med fordi han skulle jobbe. Sannheten var at at heller fikk besøk av ei elskerinne som han hadde seg med først i vårt badekar, så i vår seng.

Et annet tilfelle var vi på besøk hos noen venner da han gikk seg en liten tur, hadde sex med ei i nabohuset og kom tilbake til meg.

Hadde misstanke på den tiden, men hadde ingen bekreftelser da han nektet og de som viste beskyttet han.

Litt avsporing ja, men han var altså hjelpepleier.

Good Lord. Litt av en type det der ja..

Eksen min var forøvrig selger, men han reiste ikke mye. Greide fint å være utro med en haug, både kvinner og menn, i den byen vi bodde i. Droppa bursdagen min fordi han heller dro ut for å pule en eller annen fyr. Sjarmør han også, altså.. :S
Den som gir seg er en dritt.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:41

Selgere stort sett!

#8 Netti***

Netti***

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 428 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:42

Kjenner og vet om både menn og kvinner. Like mange kvinner! Og de har helt forskjellige jobber. Men syns jo det er en liten felles nevner. Mannfolka er små altså lave og jeg innbiller meg at de har mindre verdighetskomplekser og derme tror de er mere mann med å være utro. Samme gjelder vel egentlig damene. Men tror at utro kommer i alle varianter, samfunnsklasser og yrker.

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:43

Tanken min har jobbet innenfor hotell i 40 år. Og hun sier ingenting slår selgere og politikere.
Og menn i blå skjorter.

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:43

Han var musiker, reiste rundt på spillejobber...

Men mannen til mamma var også utro, men han reiste ikke jobb. Han sitter på kontor og hadde et forhold med en nabodame som også var gift. Så mamma kjente både henne han hadde et forhold til og mannen hennes.

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:45

Vis innleggNetti*** skrev 02 juni 2012 - 21:42:

Kjenner og vet om både menn og kvinner. Like mange kvinner! Og de har helt forskjellige jobber. Men syns jo det er en liten felles nevner. Mannfolka er små altså lave og jeg innbiller meg at de har mindre verdighetskomplekser og derme tror de er mere mann med å være utro. Samme gjelder vel egentlig damene. Men tror at utro kommer i alle varianter, samfunnsklasser og yrker.

Er enig i dette med lave menn, med stiller meg sterkt tvilende til at det gjelder lave damer slik du påstår?

#12 *Yuna*

*Yuna*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 933 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:46

Har ikke opplevd utroskap, men etter og ha jobbet på sykehus så tror jeg ambulansearbeidere, sykepleiere og leger ligger høyt oppe på statistikken..

#13 Netti***

Netti***

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 428 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:55

Vis innleggAnonym bruker skrev 02 juni 2012 - 21:45:

Vis innleggNetti*** skrev 02 juni 2012 - 21:42:

Er enig i dette med lave menn, med stiller meg sterkt tvilende til at det gjelder lave damer slik du påstår?

Ikke lave damer, men at de har litt mindreverdighetskompleks. Trenger sex av andre enn sin mann for å føle seg mere kvinne eller flottere. De damene jeg kjenner som er utro, utspeiler selvsikkerhet men er egentlig ikke så pene eller deilige som de ønsker. Men men. Er ikke noe fasit på dette. Dessverre er altfor mange utro og ødelegger andre med det :-(

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 02 juni 2012 - 21:57

Tømmrer!

#15 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 03 juni 2012 - 07:32

Håndtverker

#16 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 03 juni 2012 - 07:41

Soldater, de jeg har vært borti har vært på utenlandskontigenter og benytter seg av de lokale prostituerte.

Er også enig med det med korte menn, har enda ikke møtt en kort mann som har vært sikker på seg selv og ikke har et ønske om å hevde seg eller bevise at han duger på en eller annen måte.

#17 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 03 juni 2012 - 07:53

Vet nå jammen om mange utro og HØYE menn og.
De går slett ikke fri.
Bill Clinton er nesten 2 meter. Og var USA's president. Kan man føle seg høyere og mektigere?
Det hjelp fint lite når han ble kåt.....

#18 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 057 Innlegg:

Skrevet 03 juni 2012 - 07:56

Enig med den med soldater. En kamerat har jobbet en del i utlandet som soldat. Og han sier seksualmoralen blir igjen hjemme.
Det er skremmende hvordan vestlige menn tar for seg og utnytter fattigdom og nød.
Han sier folk hadde fått sjokk om de visste..

#19 Soveposen

Soveposen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 616 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 03 juni 2012 - 07:58

Forskalingssnekker, 180 :)

#20 LillaGorilla♥♥

LillaGorilla♥♥

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 899 Innlegg:

Skrevet 03 juni 2012 - 10:55

Soldater, ja, huff. Mange av dem har seg jo med mindreårige også, og utnytter de menneskene de liksom skal hjelpe. Kjenner flere som virkelig burde skamme seg!
Den som gir seg er en dritt.