Gå til innhold

Ønsker å bli kjent med andre unge mødre. :)


Gjest Meg og lillebolla. <3

Anbefalte innlegg

Gjest lieju

Jeg fyller 24 år til sommeren, bor i Akershus med min samboer og vår datter på snart 10 mnd.

Skal være hjemme med vår datter til høsten hun fyller 2 år, og vil gjerne ha kontakt med andre som skal være hjemme med barn i løpet av denne perioden.

 

Andre som skal være hjemme med baby eller småtass i Oslo/Akerhus-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd jeg bor i nord :( Skal ogå være hjemme frem til neste høst, og kjenner ikke så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt du bor så langt unna, jeg er 24 og skal være hjemme med dattera mi til februar 2013. hun er 14 mnd nå :)

 

bor i hedmark om noen andre er intr i kontant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og lillebolla. <3

hei :-) hvor i akershus bor du? jeg er 25 år

 

Hei!

Jeg bor på Siggerud, i Ski kommune. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og lillebolla. <3

Synd jeg bor i nord :( Skal ogå være hjemme frem til neste høst, og kjenner ikke så mange.

 

Er i samme situasjon selv. Flyttet hit en mnd før jeg ble gravid og kjenner ingen her, og i barselgruppa er alle en del eldre enn meg dessverre. Skal prøve oss på babysang, kan jo være at det er noen unge mødre der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meg og lillebolla. <3

dumt du bor så langt unna, jeg er 24 og skal være hjemme med dattera mi til februar 2013. hun er 14 mnd nå :)

 

bor i hedmark om noen andre er intr i kontant :)

 

Typisk det! ;)

 

Fint å ha mulighet til å være hjemme med den lille såpass lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma til 1+spire2012<3

Jeg er 21, bor i Akershus med samboer og dattra vår på 14 mnd. Venter en til i august, så er hjemme med frøkna og babyen når h*n kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er 23 og har ei datter på brått 5 mnd. bare å skrive en mld til meg her inne om du ønsker å møtes :-) bare koselig å bli kjent med nye folk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og lillebolla. <3

Hei. jeg er 23 og har ei datter på brått 5 mnd. bare å skrive en mld til meg her inne om du ønsker å møtes :-) bare koselig å bli kjent med nye folk :-)

 

Har sendt deg melding nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og lillebolla. <3

Jeg er 21, bor i Akershus med samboer og dattra vår på 14 mnd. Venter en til i august, så er hjemme med frøkna og babyen når h*n kommer :)

 

Kan jeg spørre hvor i Akershus du bor? Som du ser over her bor jeg i Ski kommune. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma til 1+spire2012<3

Jeg er 21, bor i Akershus med samboer og dattra vår på 14 mnd. Venter en til i august, så er hjemme med frøkna og babyen når h*n kommer :)

 

Kan jeg spørre hvor i Akershus du bor? Som du ser over her bor jeg i Ski kommune. :)

 

 

Bor i Ullensaker kommune, blir et stykke unna men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og lillebolla. <3

Jeg er 21, bor i Akershus med samboer og dattra vår på 14 mnd. Venter en til i august, så er hjemme med frøkna og babyen når h*n kommer :)

 

Kan jeg spørre hvor i Akershus du bor? Som du ser over her bor jeg i Ski kommune. :)

 

 

Bor i Ullensaker kommune, blir et stykke unna men :P

 

Ja, det er jo et stykke unna, men hvis du er interessert i å bli kjent likevel så er det hyggelig! :) Bare å sende meg melding hvis du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meg og lillebolla. <3

Tårnåsen her.

 

Det er jo ganske nær Siggerud, eller hvertfall ikke så langt unna! :) Hvor gammel er du? Det er bare å sende meg melding om du vil det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bor på Kolbotn. Er 26 år og har ei jente på 7 måneder og en gutt på 3 år. Ønsker å bli kjent med flere!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og lillebolla. <3

Jeg bor på Kolbotn. Er 26 år og har ei jente på 7 måneder og en gutt på 3 år. Ønsker å bli kjent med flere!!! :-)

 

Send meg melding hvis du vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei. Jeg bor i Bærum med dattera mi på 3 år. Blir gjerne kjent med flere i akershus/ oslo området :) Legg meg gjerne til på facebook catharina hagen eller send meg en melding her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 24 år til sommeren, bor i Akershus med min samboer og vår datter på snart 10 mnd.

Skal være hjemme med vår datter til høsten hun fyller 2 år, og vil gjerne ha kontakt med andre som skal være hjemme med barn i løpet av denne perioden.

 

Andre som skal være hjemme med baby eller småtass i Oslo/Akerhus-området?

 

 

 

Hei!

Blir selv 24 år i år og har en sønn på 9 mnd. Skal gå hjemme med han til August 2013. hadde vært hyggelig om vi kunne blitt bedre kjent;))

Ta gjerne kontakt på [email protected] om du ønsker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Vi bor på Skedsmokorset og vil gjerne bli kjent med flere:)

Jeg er snart 23 år, har en sønn på 14 mnd.:)

Er også dagmamma til en gutt på snart 15 mnd.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og lillebolla. <3

Jeg fyller 24 år til sommeren, bor i Akershus med min samboer og vår datter på snart 10 mnd.

Skal være hjemme med vår datter til høsten hun fyller 2 år, og vil gjerne ha kontakt med andre som skal være hjemme med barn i løpet av denne perioden.

 

Andre som skal være hjemme med baby eller småtass i Oslo/Akerhus-området?

 

 

 

Hei!

Blir selv 24 år i år og har en sønn på 9 mnd. Skal gå hjemme med han til August 2013. hadde vært hyggelig om vi kunne blitt bedre kjent;))

Ta gjerne kontakt på [email protected] om du ønsker=)

 

Hei!

 

Har sendt deg mail! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...