Sorry, Sut Lut, men...
Opprettet av
Frimurerfrue
, mai 29 2012 12:17
11 svar til dette emnet
Skrevet 29 mai 2012 - 12:17
tror jeg er årsaken til at tråden din på ris og ros siden er låst! Altså dette:
http://www.klikk.no/...#entry144269549
http://www.klikk.no/...#entry144269549
Piglet: How do you spell LOVE?
Pooh: You don't spell it, you feel it.
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 29 mai 2012 - 12:21
Snakk om å være sneversynte, ikke tale om at de klarer å begrunne hvorfor den tråden ble slettet.
Want to be cruel? Make someone think!
Skrevet 29 mai 2012 - 12:22
Blir snedi å se om denne får stå da!
Skrevet 29 mai 2012 - 12:33
Du er så inderlig tilgitt, det er jo bare moderator som kommer dårlig ut av dette. Må si at det er første gang jeg har sett en låst tråd så gratulerer til deg, Frimurerfrue, du bryter nytt land
Skrevet 29 mai 2012 - 12:37
Åh, er det første gangen?
Hehe, moderator turde sikkert ikke slette den, i redsel for hva som skjedde sist gang et uskyldig innlegg ble sletta....
Hehe, moderator turde sikkert ikke slette den, i redsel for hva som skjedde sist gang et uskyldig innlegg ble sletta....
#6 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 29 mai 2012 - 12:42
"Vi er flere moderatorer som jobber om hverandre, og vi alle kan tolke et innlegg/en tråd ulikt"
Fiffig! Trodde ikke at en moderator skulle tolke, men følge klare regler og retningslinjer. å tolke og å slette etter eget syn er ganske løst opplegg
Fiffig! Trodde ikke at en moderator skulle tolke, men følge klare regler og retningslinjer. å tolke og å slette etter eget syn er ganske løst opplegg
Skrevet 29 mai 2012 - 12:42
Fasinerende!
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."
Skrevet 29 mai 2012 - 12:53
De kommer jo med en halv beklagelse i alle fall.
De beklager feilen, men nekter å si hvor feilen oppstod. Det er i alle fall bedre enn å ikke innrømme å ha gjort feilen i det hele tatt, men fortsatt ikke bra nok....
De beklager feilen, men nekter å si hvor feilen oppstod. Det er i alle fall bedre enn å ikke innrømme å ha gjort feilen i det hele tatt, men fortsatt ikke bra nok....
Skrevet 29 mai 2012 - 15:10
De kommer jo med en halv beklagelse i alle fall.
Skrevet 29 mai 2012 - 17:11
sug lut skrev 29 mai 2012 - 15:10:
De beklager bare feilen fordi jeg lager stink om det og sier at jeg har tenkt å fortsette å lage stink. Ikke fordi de mener det er begått en feil. Og deretter låser de tråden. Fiffig og imponerende.
Skrevet 29 mai 2012 - 20:14
haha, priceless! Du ruler Lut!
Skrevet 29 mai 2012 - 23:13
De har i alle fall ikke låst tråden for liking, så nå har jeg likt Frimurerfruen, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Dessverre finnes det ikke en buh-knapp til moderator.
Dette innlegget har blitt redigert av sug lut: 29 mai 2012 - 23:14