Nå må jeg jo faktisk rydde her inne, og det er jo ikke gøy når man har brukt en uke på å ta med ting ut.. Og så ikke legge dem pent på plass inne. Ikke at det er veldig kaldt da, 15 grader er jo ok sikkert, men etter 30 er det nedtur.
Kom tilbake med sommeren min!
Opprettet av
Lektor Doppler med tillegg
, mai 28 2012 09:32
4 svar til dette emnet
Skrevet 28 mai 2012 - 09:32
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 28 mai 2012 - 09:37
Veit det - men det har jo den positive effekten at store unger sover ennå, små unger har dratt med venner og jeg kan spille Loyd Cole and the Commotions og synge med mens jeg rydder i skoskapet. Dvs i hele gangen. For skoskapet er fullt av vinter ennå (er bare et par lørdager siden jeg gikk morgentur i Sorel), og litt vår, mens sommeren ligger over hele gulvet og delvis i en Ikeapose. Nå skal jeg være sykt flink og kaste en masse. Jeg har flere par sko enn Imelda Marcos noensinne hadde. Og mange av dem er ikke pene lenger, og noen er vonde men pene. De som er blitt stygge er selvsagt de fineste, som søt-Skecher'ne og andre favoritter. Men hei, det skal bli ryddig! Hittil har jeg bare oppnådd å finne igjen et høyt elsket kosedyr underst i ei hylle, men det er da noe. Så da kunne jeg sette meg og ta en kaffe.
Skrevet 28 mai 2012 - 10:28
Sommeren forsvant og forkjølelsen kom i stedet. I tillegg reiste gubben på konkurranse og blir borte hele dagen. På plussiden, pasienter er fritatt fra husarbeid, han får ta en skikkelig opprydning når han kommer hjem. Jeg og babyen beveger oss ikke ut av sofaen unødig i dag...
Gjest_Mentha & Junior_*
Skrevet 28 mai 2012 - 13:18
Her droppet det 20 grader på en natt, til usle 5. Men resultatet blir jo mye det samme, rydde må jeg her og. Så du har min medfølelse!
Skrevet 28 mai 2012 - 17:06
Nå er huset knall, bytta gardiner til og med, og alt er vaska og shina, så da håper jeg det setter standarden til gubben kommer hjem fra Skottland! Sånn til neste gang jeg skal ut på tur..
- Verbena og Ziva liker dette