Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hva finner dere på med barna i dag da?

• Logg inn for å svare
14 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 764 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 07:54

Ruskevær her i dag, og da er det ikke så mye å dra på stranda etter. Men blir så fort sittende litt fast når det er dårlig vær, og lurer på hva vi skal finne på med et 17 mnd gammelt barn.
Hva finner dere på sammen med barna?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 077 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 07:59

Frusentyd!

#3 Love my son

Love my son

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 864 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 08:19

Vi skal til bassenget i dag :)

#4 cheni

cheni

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 588 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 08:22

Tivoli, kan ikke si at det frister så mye etter et koselig venninnebesøk med litt for mye rødvin i går ;) Men vi får nok en super dag :)

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 764 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 08:32

Må dere finne på noe da? Barn har ikke vondt av en rolig dag hjemme. Kan jo gå på en lekeplass i nærheten, eller en tur i nærområdet, så innekos resten.

Her er det sol og fint vær. Blir kanskje en tur til stranda, men har en del som må gjøres hjemme og.. :)

#6 Iselilja

Iselilja

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 546 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 08:35

Her blir det stranda i dag. Ser ut som det blir den siste varme dagen på en stund, så den må nytes :)
Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible" Audrey Hepburn

#7 Sekretøsa

Sekretøsa

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 173 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 08:57

Vis innleggAnonym bruker skrev 28 mai 2012 - 08:32:

Må dere finne på noe da? Barn har ikke vondt av en rolig dag hjemme. Kan jo gå på en lekeplass i nærheten, eller en tur i nærområdet, så innekos resten.

Her er det sol og fint vær. Blir kanskje en tur til stranda, men har en del som må gjøres hjemme og.. :)

Skulle akkurat til å si det. Må man finne på noe? De dør ikke av å kjede seg litt:)
Forøvrig skal mannen og jeg ordne litt i hagen, så da flyr vel ungene rundt her da. nå har vi vært på stranda i 3 dager og huset ser ut deretter. så litt husarbeid må også til når det ikke er strandvær:)
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 5 929 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 08:59

Sofaen, med tørkerull. Ikke bare er sommeren over, jeg er blitt forkjølet og må oppholde meg innendørs og med tilgang til snytepapir. Håper babyen slipper unna, kan ikke akkurat holde avstand til henne...

#9 skinnfilla

skinnfilla

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 954 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 09:03

Vi tar snart en tur til byen .Båtmesse ,kikke litt,spise is og kose oss .
Bedt på grillings  senere i dag. Deilig med late sommerdager:)
" det har jeg aldri prøvd før så det klarer jeg helt sikkert!"

#10 Musemorbr /

Musemorbr /

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 840 Innlegg:
  • StedNord i nordland

Skrevet 28 mai 2012 - 10:08

I går var det snøstorm. Og jeg mener storm, i ordets rette betydning. I dag satser vi på innedag igjen, selv om været er 30% bedre. Så skal vi lage kakao og skjemme oss helt bort, og hvile litt etter minst 3 timer for lite søvn i natt, og en mystisk vrengehoste som skremte meg litt. Den er merkelig nok vekk i dag og jeg forstår ikke hva den kan ha vært. Han er i topp form. Men vi skal kose og slappe av som om vi var syke. Og så tror jeg vi ser Lady og Landstrykeren igjen, for den elsket han da vi så den, og vi har den kun til låns. Det blir nok en god dag. :)
Man kommer ganske langt med sunn fornuft, en positiv innstilling, og kanskje litt sjokolade nå og da. :D

#11 skinnfilla

skinnfilla

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 954 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 12:48

så sykt forskjellig vær! wow...
" det har jeg aldri prøvd før så det klarer jeg helt sikkert!"

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 764 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 12:54

Lekeplassen før lunch...lekeplassen etter lunch. Har en stor lekeplass med masse barn fra begge blokkene her vi bor.
Her er det mange barn og deres foreldre. Kjempe miljø!!!! Blokka og lekeplassen ligger inntil et skogområde som barna boltrer seg i.

Gleder meg til hver ettermiddag og helg hvor alle samles der. Utrolig godt miljø blant oss foreldrene og selvsagt barna, de løper rundt og finner på masse. Så idag er vi der hele dagen. Nå har vi vært på stranda i to hele dager, litt godt med pause fra sola...

#13 LillaGorilla♥♥

LillaGorilla♥♥

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 906 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 13:03

Her har vi kost oss med lang frokost, så film i sofaen og masse kos, så lek med duplo på gulvet- både med og uten mamma. Nå skal vi på lekeplassen borti her.

Jeg er også av dem som mener at man ikke nødvendigvis trenger finne på så mye hele tiden, kos og lek sammen holder i lange baner, hvertfall for mindre barn.
Vi har jo holdt på med noe hver dag ellers i helgen, vært på besøk, bada og kost oss ute hele dagene, så en dag med litt mer slækkis, tror jeg bare er godt for liten og stor.
Den som gir seg er en dritt.

#14 Verbena

Verbena

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 403 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 13:55

Har vært i bassenget i flere timer og spist pizza nå etterpå!! Litt kompensasjon for at resten av helga har gått med til opp skruing av nye skap på stua og organisering inni disse.  Unga har vi nesten ikke sett i det fine været så har vært fint å gjøre noe sammen i dag.
Og nå venter vi på at svigers skal komme en tur på kaffebesøk!! =)

#15 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 764 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 14:14

Ungene er hos far. Kommer hjem i kveld. Skal bare slappe av.