Gå til innhold

Gleder meg til å flytte sørover- her er det bare regn og kaldt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bor langt opp i kalde nord, og idag styrtregner det! Skulle ønske vi kunne tatt med barna å dra på stranden eller i skogen, men neeida...

Skal bli så godt å flytte sørover til sommeren! Lover å ikke ta med det dårlige været ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Skjønner deg godt!!! Vi bor i Trøndelag og jeg hater det kalde været og snø i 7-8 mnd i året :( Men bortsett fra det så trives vi veldig godt så blir nok ikke flytting sørover. Men drømmer meg til Oslo-området av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Tromsø og her er det vind og regn idag. Meldt 6 grader og 4 grader i neste uke, hurraaa.... Bare 20 grader mindre enn det østlandet har! Drømme rmeg også bort av og til, men så har vesla faren sin her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på den andre siden og er født til å bo og å trives i nord. Sommer er ok, men gi meg en kald vinter med mye snø og mange minus med nordlys og flotte skiturer på vidda. DA er jeg lykkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere:( for å gni det inn så er det 25 grader i skyggen her i Bergen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, mannen min og to barn bor også her langt, langt, nordpå.

Her styrtregner det og er ikke så mange varmegrader her heller :-(

Jeg kommer sørifra og lengter etter lenger sommer, bedre vær generelt. IIkke har jeg jobb som står til utdannelsen min her heller, det finnes ikke stillinger, jeg tjener mye mindre enn det jeg ellers vill ha gjort.... :-(

Hater å bo her nordpå, men er "stucked". To barn, en i barnehage, en i skolen. En mann som nekter å flytte :-( Jeg er lei og deppa over å måtte tilbringe mitt liv her nordpå for alltid :-(

 

Misunner dere som bor sørpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikje synd i oss som bor i nord! Vi har det bare flott uansett vær og varme (kulde) grader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne her oppe jeg, til tross for at løvet på bjørka ikke har foldet seg helt ut enda eller manglende strandvær. Jeg elsker de vindstille sommernettene når sola skinner og alt lukter så friskt og de stranddagene vi faktisk har. Og når sommeren går mot hell kan vi nyte en fantastisk høst. Vinteren er jeg ikke så glad i, men det er fordi det er så mørkt så lenge, heldigvis livner jeg litt til uti februar igjen ;)

 

Jeg tror du bare får reise dersom du ikke trives, kanskje viser det seg at gresset ikke er grønnere på andre sida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...