og eldste barnet spiser rabarbra med sukker. Gode sommerminner fra egen barndom
Nå er sommeren her
Opprettet av
ellen-propellen
, mai 25 2012 18:24
5 svar til dette emnet
Skrevet 25 mai 2012 - 18:24
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
#2 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
Skrevet 25 mai 2012 - 18:29
MMM NAM! Fantastisk sommervær her nå, gid det må vare! rabrabra ja det er gode minner, lager syltetøy hver sommer jeg det er så godt med rabarbra =)
Skrevet 26 mai 2012 - 10:08
Hurra! I år fant jeg rødstilket rabarbra til hagen min Ellen! Plantet 2 stk i pallkarmen med rips
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.
Skrevet 27 mai 2012 - 11:32
Mutterns hundre år gamle hage slutter aldri å overraske, så i går plukka vi rabarbra i en skråning som måtte graves opp pga vannrør i fjor - og fram kom mengder av tydeligvis sovende frø og planteanlegg, for nå er det mengder av nye akeleier og altså rabarbra. Namme, kald rabarbrasuppe er det beste som finnes!
Skrevet 27 mai 2012 - 12:50
sug lut skrev 27 mai 2012 - 11:32:
Mutterns hundre år gamle hage slutter aldri å overraske, så i går plukka vi rabarbra i en skråning som måtte graves opp pga vannrør i fjor - og fram kom mengder av tydeligvis sovende frø og planteanlegg, for nå er det mengder av nye akeleier og altså rabarbra. Namme, kald rabarbrasuppe er det beste som finnes!
Utrolig stilig at rabarbraen plutselig dukket opp da. Den er sikkert perfekt på terrassen din
Skrevet 27 mai 2012 - 13:20
ellen-propellen skrev 27 mai 2012 - 12:50:
sug lut skrev 27 mai 2012 - 11:32:
Utrolig stilig at rabarbraen plutselig dukket opp da. Den er sikkert perfekt på terrassen din