Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Nå er sommeren her

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 ellen-propellen

ellen-propellen

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 743 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 18:24

og eldste barnet spiser rabarbra med sukker. Gode sommerminner fra egen barndom

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 25 mai 2012 - 18:29

MMM NAM! Fantastisk sommervær her nå, gid det må vare! rabrabra ja det er gode minner, lager syltetøy hver sommer jeg det er så godt med rabarbra =)

#3 bIomstre

bIomstre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 954 Innlegg:

Skrevet 26 mai 2012 - 10:08

Hurra! I år fant jeg rødstilket rabarbra til hagen min Ellen! Plantet 2 stk i pallkarmen med rips :)
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.

#4 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 057 Innlegg:

Skrevet 27 mai 2012 - 11:32

Mutterns hundre år gamle hage slutter aldri å overraske, så i går plukka vi rabarbra i en skråning som måtte graves opp pga vannrør i fjor - og fram kom mengder av tydeligvis sovende frø og planteanlegg, for nå er det mengder av nye akeleier og altså rabarbra. Namme, kald rabarbrasuppe er det beste som finnes!

#5 ellen-propellen

ellen-propellen

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 743 Innlegg:

Skrevet 27 mai 2012 - 12:50

Vis innleggsug lut skrev 27 mai 2012 - 11:32:

Mutterns hundre år gamle hage slutter aldri å overraske, så i går plukka vi rabarbra i en skråning som måtte graves opp pga vannrør i fjor - og fram kom mengder av tydeligvis sovende frø og planteanlegg, for nå er det mengder av nye akeleier og altså rabarbra. Namme, kald rabarbrasuppe er det beste som finnes!
Jeg har tydeligvis fått likerforbud i denne tråden :(
Utrolig stilig at rabarbraen plutselig dukket opp da. Den er sikkert perfekt på terrassen din ;)

#6 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 057 Innlegg:

Skrevet 27 mai 2012 - 13:20

Vis innleggellen-propellen skrev 27 mai 2012 - 12:50:

Vis innleggsug lut skrev 27 mai 2012 - 11:32:

Jeg har tydeligvis fått likerforbud i denne tråden :(
Utrolig stilig at rabarbraen plutselig dukket opp da. Den er sikkert perfekt på terrassen din ;)
Joda, du har likt - det er bare treigheta i systemhelvetet..