Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Er barna deres usedvanlig pene?

• Logg inn for å svare
46 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 035 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2012 - 23:41

Det er min sønn nemlig.
Og den som ligger i magen tror jeg kommer til å bli enda penere, jente dette da.
Men mistenker at dette er noe alle synes om sitt barn, eller hva?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Cat.68

Cat.68

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 849 Innlegg:
  • StedNord-Trøndelag

Skrevet 24 mai 2012 - 23:42

Ja det er dem.....<3

Dette innlegget har blitt redigert av Cat.68: 24 mai 2012 - 23:42

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 035 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2012 - 23:46

Hehe.... Joda, selvfølgelig er mine barn de nydeligste barna jeg vet om:-)

men et av barna mine vekker oppsikt og kommentarer på gata, i butikken og på andre offentlige steder pga utseendet sitt, så han er nok veldig pen rent objektivt sett også;-)

#4 291109 <3

291109 <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 307 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2012 - 23:58

Ja! Hun har fått myye oppmerksomhet ute blant folk i hele sitt 2.5 år gamle liv, der de har kommentert hvor utrolig nydelig hun er. Stolt mamma da ja, og enda litt mer stolt når de fleste sier at hun er lik meg ;)

Selv om jeg er mamman hennes, så vet jeg, objektivt sett at hun er helt usedvanlig nydelig, der hun går med sitt nydelige lyse hår og KNALLblå, store øyner <3

#5 OnTheRun

OnTheRun

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 220 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 04:40

Jeg syns jo de er veldig vakre selvsagt. En av dem er nok ganske pen i andres øyne også for det får vi høre fra kjente og ukjente nesten hver dag.

#6 petite fleur

petite fleur

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 783 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 05:09

De er nok helt ordinære, søte barn i andres øyne. I mine (og resten av min familie) er de selvsagt de vakreste barna på jord.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 035 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 05:16

Ja, han er faktisk det! Må ha det fra pappan... :P

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 5 964 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 05:20

Selvfølgelig :)

Andre kan vel finne på å påstå at hun er ordinær..

#9 Silverpants

Silverpants

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 795 Innlegg:
  • StedOSLO

Skrevet 25 mai 2012 - 05:47

Ja det er hun, synes vi og resten av familien. Datteren min har også en utrolig utstråling som berører alle i sin nærhet.

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 035 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 06:09

Ja, det er de. Får ofte kommentarer fra både kjente og ukjente på at de er så vakre. Er utrolig stolt av dem:-)

#11 Mandalas

Mandalas

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 591 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 06:14

Ja, det er de nok ;) Ikke de vakreste i verden, jeg er da ikke helt fjern. Men bittelitt over gjennomsnittet, hehe.

#12 Tingenes Herre

Tingenes Herre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 402 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 06:16

Ja, dette er noe alle synes om sitt barn. Helt fantastisk at det er sånn! Kjipt hvis man helst ville ha byttet med naboen ;-)

#13 Sekretøsa

Sekretøsa

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 221 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 06:52

Nei, absolutt ikke. De er helt vanlige. Sønnen min var utrolig nydelig som baby, men nå er han helt vanlig. Den ene niesen min derimot er usedvanlig vakker. Den nydeligste ungen jeg har sett...

Men som alle andre synes om sine barn er jo mine de søteste ;)
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 035 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 07:18

Nei, det er de ikke, men det er likevell mange utenforstående som påstår det.

#15 Light of my life

Light of my life

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 723 Innlegg:
  • StedBloksberg

Skrevet 25 mai 2012 - 07:19

Ja

#16 yrild

yrild

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 253 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 07:20

Jeg får utrolig mye komplimenter for barna mine...  og selv synes jeg selvfølgelig at de er verdens nydeligste, men jeg føler nesten at andre synes de er penere enn jeg synes de er...  ;-)
Lille jenta vår har veldig søte små trekk og utrolig mye hår for å være en liten baby og jeg ser at hun er mye penere enn babyer på sin alder, men må innrømme at jeg tror dette vil jevne seg ut ettersom de andre babyene gror til.
Lillemann er pen, men ser ut som en helt vanlig norsk gutt, men når pappaen er fra Latinamerika synes jo alle latinere rundt her at han er ekstreeeeeemt pen med sine blå øyne og gullhår :-)

#17 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 035 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 07:22

Alle synes vel at deres barn er de fineste? Men ja, sønnen min får veldig mye komplimenter fra kjente og ukjente, og han gjør seg veldig godt på bilder, er kjempefotogen (ikke arvet fra mamma...), så han er nok usedvanlig pen, enn så lenge hvertfall. Han er ikke 1 år enda. Har sett babyer før som har vært verdens nydeligste men som ikke blir så pene når de vokser til.

#18 Major HotLips Houlihan

Major HotLips Houlihan

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 521 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 07:36

Tror ikke foreldre kan svare på sånt og være 100 % objektiv, de vil alltid bli farget av sin relasjon til barnet. Og tilbakemeldingene man får på sitt barn vil jo alltid være positive, det er jo ingen som kommer til en mamma eller pappa og sier at barnet ditt er stygt eller bare helt ordinær?

Så, om mine barn er pene? Ja, selvfølgelig er de det og ALLE som jeg prater med syns også det ;) ;)

#19 Lille- MO

Lille- MO

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 254 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet 25 mai 2012 - 07:45

Ja synes jo såklart min gutt er den nydeligste jeg har sett :D hehe.. rart om jeg hadde svart noe annet. Han har stoore grønn-brune øyne, mørkebrune korketrekkere og gyllenbrun hud :) god blanding og jeg tror han er en utrolig vakker gutt for andre enn meg også, da helt ukjente stopper meg for å fortelle hvor nydelig han er:) det er kjempekoselig å høre, men det viktigste er jo at han er verdens herligste gutt for meg :D

og jeg tenker jo når helt ukjente må stoppe for å si hva de synes om han, så er det jo sant. hadde de ikke ment det ville de jo gått videre uten å si noe ;) men så er jo også smaken som baken ;)
Det er bedre å tenne et lys, enn å forbanne mørket.

#20 Høna08

Høna08

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 92 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 07:48

Storebror er pen synes jeg, mens lillesøster vil jeg faktisk ikke kalle pen men supersjarmerende :) Jeg ser at det er mange småjenter som er søtere og penere enn hun, men ikke mange som slår henne på sjarmen!