Gå til innhold

Innvendig orgasme. Fullstendig nytteløst!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har heller aldri fått orgasme av noe annet enn klitstimuli, og kommer heller aldri mer enn en gang. Hva er det dere gjør som får dere til å komme flere ganger? Føler meg egentlig bare "ferdig" når jeg har kommet.... Og det er litt kjedelig, for jeg kommer da ofte før samleiet, og mannen tar seg gjerne gooood tid, så noen ganger tar jeg meg selv i å tenke "kan du ikke bare bli ferdig da..."

 

Jeg kan komme flere ganger på rad ved g-punkt stimuli

Klarer det ved klittstimuli også, men må ha et halv minutt eller så pause først.

 

Sørg for at du er skikkelig opphisset. Stimulering av klitoris, lett penetrering, be gubben bruke tid på forspillet for å få deg skikkelig klar.

Gå på do før dere begynner, så du er sikker på at du har tømt blæra.

 

Legg deg på rygg, trekk bena helt inn til rompa og spre dem litt.

Gubben burde ligge ved siden av evt sitte foran deg. Han burde bruke glidemiddel, og gnir inn alt nedentil. Med pekefinger/langefingern stimulerer han g-punktet ved å stikke fingrene inn og gjøre en "kom her" bevegelse med fingrene opp mot magen. Du vil etterhvert få en trang som om du må tisse, men _ovserse_ den følelsen. Hjelper å puste dypt. Det jeg synes er godt er når mannen presser lett rett ovenfor skambenet; det blir litt ekstra intenst da.

 

Og når han har fått bevegelsene inne, er det også godt at han bruker tommenen til å stimulere klitoris samtidig.

Kan ikke presisere godt nok hvor viktig det er med et bra glidemiddel, og bruk en del når dere er i gang.

 

...kjenner jeg gleder meg til gubben kommer hjem....

 

Dette er noe vi har testet på fleeere ganger, men som vi ikke har fått til, altså med gpunktet. Begynner virkelig å tvile på om jeg i det hele tatt har det punktet (noe alle faktisk skal ha???). :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...