Gå til innhold

Er det noen ledige dagmammaer her i Tromsø...


Aaliyah Dana

Anbefalte innlegg

som jeg kan kontakte? Jeg trenger sårt en dagmamma om jeg får jobben i Tromsø. Vi bor nå på Vestlandet men har søkt jobb i Tromsø og skal på intervju. Jeg vet at det er nesten umulig å få barnehageplass der nå.

 

Blir kjempe glad om dere svarer meg her:) Takker så mye på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mammatil3smågull

Når er det da evt snakk om, og hvor lenge?

Har en veninne som har tenkt å bli dagmamma for en stund, hun har en jente på 6 mnd nå. Kan jo evt snakke med henne?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet mere etter jeg har vært på intervju fredag:) Det blir ev fra enten Juni eller August og så fram til hun får en plass i barnehagen. Jeg har hørt at det er vanskelig å få plass nå i barnehagen i Tromsø og at mange ikke har fått plass og står på venteliste.

 

Jenta mi er 7 mnd nå:)

 

Jeg kan skrive mere her etter jeg vet om jeg får jobben og skal flytte til Tromsø:) Så kan jeg kontakte din venninne om jeg har behov for en dagmamma ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatil3smågull

Okei, lykke til på intervjuet ;)

Bare skriv her, så kan vi evt snakkes nærmere når du vet noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Jeg får svar om jeg får jobben eller ikke i løpet av denne uken:) Jeg skal skrive til deg her så snart jeg har fått svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:) Jeg har fått jobben:)) Men vi har planer om at samboeren min skal ta pappapermen sin fra jeg begynner i ny jobb (01.08.) men vi trenger en dagmamma etter han er ferdig med pappaperm (12 uker) hvis vi ikke får en fulltids barnehageplass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammatil3smågull

Så bra, og gratulere! :D

Det er bare å skrive her inne om du trenger, så skal jeg snakke med henne. Hun er interessert i å være dagmamma, og kunne godt tenke seg det om dere skulle trenge- så lenge hun ikke får noen andre barn i mellomtiden da :)

 

Lykke til i ny jobb hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...