Gå til innhold

Sutrete og mye promping


yummi with the tummy

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 7 uker nå og har de siste dagene vært veldig sutrete. hun sover vanligvis flere timer på dagen, men våkner som regel oftere på natten. Hun begynner å grine når jeg legger ho i fra meg og slutter som regel hvis jeg bærer ho. I tillegg ser det ut som hun har vondt i magen da hun promper mer enn vanlig. jeg har ikke spist noe annerledes siste ukene, det eneste er at vi har begynt å gi ho d vitamin, kan det være det? må også sies at hun er født 5 uker for tidlig så hvis vi følger termin så er hun kun 2 uker. Noen som har lyst til å gjette hva det kan være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan ike svare dessverre,men synes du skal snakke med helsesøster, kansje du får et bedre svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er også veldig avhengig av nærhet og blir fort grinete av å ligge alene. Hun er født med gastroschise-tarmene utenfor kroppen og er født fire uker for tidlig. Har ikke hatt noen etterplager relatert til den medfødte defekten, men her også prompes det en hel del og hun presser veldig når hun skal bæsje.. Er hun hard i magen? Jeg ammer ikke. bruker jevnlig malt i melka, og det hjelper mye på avføring hvis hun er hard i magen. Men prompinga den kan jeg rett og slett ikke forklare.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...