Gå til innhold

Ang nytt sim-kort...


Gjest <3Barn&Engler<3

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3

Kan noen andre enn den som står som eier av sim-kortet få byttet til nytt? skal beholde nummeret, og jeg skal stå som eier. Men kan noen utenom min familie ordne med nytt sim-kort?

Jeg har ingen til å passe ungene, og samboeren har setene i sin bil, han kommer hjem først på fredag. Stefaren min kommer i dag med noen varer for meg, tenkte om han kan ordne nytt sim for meg? Det jeg har tar ikke inn signaler lenger, ifølge kundeservice på netcom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er spørs hvor strenge de er på butikken, men som regel er det kun eier som kan få ut nytt sim-kort. kan jo ta og gi han en fullmakt og gi han legget ditt, kan hende det hjelper=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sim kort kan jo jo bestille over nettet, eller bare ringe kundeservice =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

det er spørs hvor strenge de er på butikken, men som regel er det kun eier som kan få ut nytt sim-kort. kan jo ta og gi han en fullmakt og gi han legget ditt, kan hende det hjelper=)

 

 

Får håpe det.. Hvis ikke sitter jeg uten sjans til å få tak i noen frem til fredag, eneste man kan ringe uten sim-kort er jo nødnr, og det går jo ikke å ringe dem fordi man trenger mme eller lignende ;)

Får håpe de er snille nede på butiken da, så sender jeg med han fullmakt. Har jo kontantkort, om det har noe å si?

Sitter jo i klemma her, når man ikke har sjans til å få tak i noen, og ikke har noen som kan passe ungene om man må stille opp selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Sim kort kan jo jo bestille over nettet, eller bare ringe kundeservice =)

 

 

Ja, pratet med dem, men leverings tiden er 3-5 dager. Kan ikke gå 3-5 dager uten sjanse til å få tak i noen som kan hjelpe meg om jeg trenger noe på butikk eller lignende :-/ Er som sagt alene med ungene til fredag, har ikke førerkort, og sliter fortsatt med bekkenet etter sist svangerskap, så kan ikke gå 1 mil pr vei med søskenvogna + matvarer opp igjen om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe deg ett annet nummer i mellomtiden? Det koster jo bare en hundrelapp for en startpakke med tellerskritt (kontantkort) med ett annet nr, mens du venter på simkort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3

Du kan jo kjøpe deg ett annet nummer i mellomtiden? Det koster jo bare en hundrelapp for en startpakke med tellerskritt (kontantkort) med ett annet nr, mens du venter på simkort..

 

Det hjelper lite at det "bare koster 100,-" ringer gratis til hele svigerfamilien og samboeren med det nr'et her, har ikke så mye penger før på torsdag, så om det er mulig å kunne gi fullmakt, så jeg får igjen sim-kort med nr'et, så er det beste løsningen. Har ikke penger nok til nytt kort som må fylles på.

Og nei, har ikke så skrall økonomi til vanlig ;) Men litt mer uventet utgifter i den siste uka som har gått enn ventet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du like så godt kjøpe nytt kort, samme pris og samme nå. de er nok strengere på abonnoment enn på kontantkort=) får håpe det gikk bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Var ikke sim-kortet det var noe feil med ;)

Stefaren min kom med varer for meg, og skulle sjekke om han hadde signaler, viste seg at han mistet signalene han også, og naboene mistet signalene sine samme dagen (de har telenor, vi har netcom)

Så jeg kontaktet netcom på chaten dems og ga beskjed. I dag kom signalene tilbake ved 11 tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...