Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Ekkel helsesøster

• Logg inn for å svare
9 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 247 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:03

Kan man bytte helsesøster? Har hatt samme helsesøster i 6 måneder nå og er lut lei av henne. Hun er veldig rar og fokuserer på kun det negative. Hun kommenterer de merkligste ting:
-Du som heter Breivik til etternavn må ha det veldig tøft for tiden? Er du i slekt med han? (det er ganske mange som heter breivik her ilandet...)

I tillegg så sluttet jeg å amme etter 3 måneder fordi jeg trengte en type medisin for min hud som ikke kunne kombineres med amming. Alt i samråd med legen. Ut i fra det summerte hun seg fram til at jeg hadde vært innlagt på psykiatrisk..! og i tillegg gikk på antideprisiva.
Denne greia har tydligvis brent seg fast i hodet hennes så hun spør på hvert møte med henne om jeg er lettere til sinns o.l og jeg forklarer hver eneste gang at jeg aldri har vært tung til sinns(deprimert)

Hun maser og graver om samlivet til meg og samboeren og kommer med unødvendige kommentarer som absolutt ikke hører hjemme "ja, unge par går ofte fra hverandre.." , "Dere to som er studenter krangler kanskje mye om økonomien". Grunnen til disse kommentarene kan jeg ikke forstå fordi vi to som par har det veldig fint ilag, og det har vi sikkert forklart henne hundre ganger.

Idag var samboeren på helsestasjon alene med datteren vår for å ta vaksine. Jeg forklarte forrige gang vi var der at den 21. mai kan jeg ikke komme for da har jeg eksamen, det var greit sa hun for ca. en måned siden. Idag presterte hun å si til samboeren min at "det var vell viktigere å være med datteren sin for å ta vaksine enn å være på skolen, kunne ikke en utsette slike eksamner..."

I tillegg sa hun at hun trodde noe var feil med datteren vår siden hun ikke ville snu seg akkurat der og da idag. Samboeren min forklarte at datteren vår vanligvis snur seg, men siden vi var midt i soveperioden hennes var hun trøtt og ville derfor mest sannsynlig ikke snu seg der og da. Dette mente helsesøster var urovekkende?!

Jeg syns denne helsesøsteren er bare helt bak mål!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 247 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:08

For all del, BYTT! Du burde også begrunne hvorfor til helsestasjonen, vedder på at det er flere som har klaget på henne.

#3 den perfekte mor

den perfekte mor

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 826 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:08

må si hun høres spesiell ut ja... Dersom der er flere helsesøstre kan dere bytte, dere kan også velge å gå til fastlege i stedet for helsesøster. Jeg er litt usikker på hvordan dere går frem for å bytte, så her kaster jeg ballen videre...
daglig leder i AS Heimen

#4 babysyk_74

babysyk_74

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 570 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:10

jeg tror jeg hadde sagt i fra med store bostaver til den kjærringa der tilslutt.Hun virker jo rett og slett frekk.
3 godjenter -97,98 og 2012

#5 Minimikro

Minimikro

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 268 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:15

Her er det ingen tvil synes jeg... Bytt, bytt, bytt! Hun virker ikke flink i jobben sin i det hele tatt, og man skal ikke gå og grue seg til helsesøster-besøk.. Lykke til med å finne ei bedre ei :D

#6 cheni

cheni

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 588 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:16

Jeg hadde byttet, kontroll er jo noe man skal glede seg til! Høres jo ut som hun lider av vrangforestillinger...

#7 Yzma

Yzma

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 958 Innlegg:
  • StedFlyttefot?

Skrevet 21 mai 2012 - 17:18

Hvor er du fra? Dette høres eksakt ut som min helsesøster!
Vi fikk også mange idiotiske kommentarer basert på vår unge alder osv når eldstejenta var liten, Heldigvis så bytta vi når vi flyttet til et annet område, så slipper mer av den merra.
Ikke trivelig å grue seg til kontroller med ungene pga helsesøstra :(
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 247 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:22

Det går an å bytte. Jeg måtte over til en annen kommune, noe mil unna der vi  bodde, men det var verdt det. Var flere som byttet helsesøster fordi hun var så pussig.

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 247 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:23

Bytt, og send inn klage på dama.

#10 yrild

yrild

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 253 Innlegg:

Skrevet 21 mai 2012 - 17:32

Jeg ville ha byttet for leeeenge siden og ha sendt inn klage!