Gå til innhold

Baby og lue..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må baby på 3 mnd fortsatt ha på seg lue ute? Skal de bruke det hele sommeren? Når er det isåfall greit og ta av lua og ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns en 3mnd gml baby bør ha lue eller solhatt på seg, solen er ganske skarp, og han kan jo bli solbrent på hodet. Han må ikke, men kan være greit. :)

 

Finnes jo lette bomullsluer og solhatter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er altså nok med en solhatt, selvom den ikke dekker ørene?

Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte minimalt med solhatt på min baby første sommer fordi jeg var redd for trekk. Også fikk jeg klaaaar beskjed av barnepleieren etter fødselen at hun alltid skulle ha på seg lue ute, såjeg turde ikke annet, hehe :P

 

Nå er hun året og jeg bruker fortsatt lue ute, enten solhatt eller en tynn sommerlue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er født i juni, jeg brukte alltid sånn kjempe tynn lue. MEN: Aldri når han sov nede i vogna, det kan fort bli for varmt under kalesjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tynn bomullslue som vi har brukt til nå, men syns den virker så tett på en måte. Hvor får jeg tak i veldig tynn lue som kan brukes nå da?:)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt lue på mine om sommeren (over 18 grader). Jeg fikk kjeft på sykehuset når min eldste ble født fordi jeg hadde på han lue. Der sa de at om ikke jeg gikk med lue skulle ikke babyen heller ha på seg lue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...