Har en på 9 måneder nå. Tidligere var han såååå blid! Gliste dagen lang og var veldig fornøyd. Enkel å lese om han var trøtt/sulten etc.
Men han har forandret seg sånn! Blitt så sta! Vet hva han vil! Sinna. Separasjonsangst. Vil ikke sove selv om han tydelig er trøtt. Virker ikke som han har tid til det...
Han har begynt å reise seg. Skal bare stå hele tiden! I senga, vogna og ellers...
Innmari slitsomt, og jeg savner litt den rolige babyen han en gang var... Selv om dette nok er en del av utviklingen. :-)
Hvordan er/var deres da de er/var 9 måneder??
Hvordan er/var deres babyer på 9 måneder? Forandret de seg veldig?
Opprettet av
Tired mama
, mai 21 2012 08:57
3 svar til dette emnet
Skrevet 21 mai 2012 - 08:57
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 22 mai 2012 - 08:27
Jenta mi hadde også en sånn periode rundt 8-9 mnd. Ble plutselig veldig lett utålmodig med påkledning, sitte i vogna og generelt med ting hun før var veldig fornøyd med.. :-O Hun kunne bli skikkelig sinna - uvant for meg som var vant til en smørblid baby!
Som sagt varte dette bare en periode med jenta mi
Nå er hun veldig glad i vogna igjen og påkledning er ikke noe stress - er generelt mer tålmodig igjen
Det er nok en del av utviklingen ja, de blir mer besvisst sin egen sinnsstemning og effekten av å bruke den!
Som sagt varte dette bare en periode med jenta mi
Skrevet 22 mai 2012 - 08:28
Hun er forresten 11 mnd nå
Skrevet 22 mai 2012 - 08:47
Vilje heter det, og bare et sunnhetstegn. De vil opp og frem i livet, og de "late" dager er over hehe.
Min starta med å reise seg enda tidligere, 6 mnder. Det er hektiske dager, men sånn er det nå.
Min starta med å reise seg enda tidligere, 6 mnder. Det er hektiske dager, men sånn er det nå.