Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hva negativ effekt kan vaksiner gi da??

• Logg inn for å svare
157 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 14:44

Nå tenker jeg på hvis man følger barnevaksine programmet. Hva negativ effekt kan det gi? Kan man bli hjerneskadet,få astma, osv av de? Lurer siden det er så mye snakk om det her inne nå men ingen si HVA de negative effektene kan være..

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 lavendula

lavendula

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 65 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 14:54

Leste i Allers nettopp (nr. 19 2012) om ei nyfødt jente som fikk total pustestopp som reaksjon på trippelvaksinen. Dette var noe som lå medfødt men det visste de ikke siden det var førstefødte. Store hjerneskader ble resultatet av oksygenmangelen.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 15:04

adhd, autisme, asberger

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 15:05

Vis innleggAnonym bruker skrev 18 mai 2012 - 15:04:

adhd, autisme, asberger

dokumentasjon?

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 15:58

De har lurt på om vaksine kunne føre til autisme hørte jeg. Men så senere fant de ut at det var febersom utviklet autisme. Og babyene får ofte feber fra vaksine, derfor ble det forbundet med vaksinene.

Men, babyer får jo feber uten vaksine også, så det er jo bare et spørsmål om tid før de får feberen, og utvikler autisme. En kan ikke unngå feber..

#6 Kæmma og trultene

Kæmma og trultene

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 231 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:05

Det har jeg også lurt på. For så lenge det ikke er dokumentert hvilke bivirkninger det har (alvorlige da) og det er brukt i så mange år, så er det vel skumlere om ungene får sykdommene de vaksineres mot? Dytter :)

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:27

Men selv om det ikke er dokumentert, bare spekuleres i.. er man villig til å ta den sjansen? Autisme er alvorlig og sjansen for å få feks kikhoste er minimal og enda mindre sjans for at den faktisk tar skade..

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:36

Penger som rår. De som har forsket frem til at det ER skadelig, de blir dysset ned, eller stemplet som gal. Er dere klare over hvor mange milliarder det ligger i vaksine?
Et godt eksempel er jo svinevaksinen. De godkjente den før den var testet. De som sitter å godkjenner dette er hverken leger eller forskere. Det er gamle gubber i eu og div kommisjoner.  Mange har også vist seg å ha aksjer i selskapene som utvikler vaksiner.
Det er unaturlig å sprøyte dritt direkte inn i kroppen, det er et fremmedlegeme. Til og med et virus.Det sier seg jo selv at det ikke er bra. Sykdommer gir derimot bedre immunforsvar og kroppen ordner opp selv. Se bare på de eldre som hadde et svært farlig epidemi-influensa som herjet på 30/40 tallet. De var faktisk imune mot svineinfluensa. Selv er jeg veldig glad jeg hadde svineinfluensaen, kanskje er jeg så heldig å være immun mot noe større og styggere i fremtiden.
Ja krupp og difteri var farlig. Hvertfall før i tiden, da matstell, hygiene, medisiner osv var dårlig. Slik er det ikke lengre, vi spiser sunt, vasker oss, holder oss varme og har medisiner og sykehus. Hvor mange som får barnesykdommene i dag får alvorlige følger av det? Veldig få. Selvsagt kan det være noen ja, men årlig dør det også svært mange av vanlig influensa, mange fler enn svineinfluensaen tok livet av.

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:41

http://www.foreldrep...read.php?t=2050

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:42

Her har du en sak om 20-30 Norske barn som har dødd av vaksine.

#11 <3 mine søte små<3

<3 mine søte små<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 504 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:47

Baksiden ved vaksiner er allergiske reaksjoner.
alle vet at dersom en er allergisk, kan det få fatale følger dersom en er overfølsom mot visse stoffer.
men ikke mange som er allergiske mot desse vaksinene, og de som får reaksjoner, får det jo først etter en vaksine.
er også derfor en skal vente 20 min på helsestasjonen etter en vaksine.
Jeg har valgt å gi mine barn de vaksinene som er anbefalt.
Lider av periodevis tunnelsyn når andre er uenige med meg

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:50

Mange som har fått diagnosen "krybbedød" skulle ha vært dianosert med "vaksineskade". Fordi det har intruffet kort tid etter vaksinasjon. I saken på VG kan du også lese om leger som innrapporterte det som vaksinedød, men det ble notert som krybbedød.

#13 khm

khm

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 804 Innlegg:
  • Stedoslo

Skrevet 18 mai 2012 - 16:50

http://www.nettdokto...aksinerbarn.php

Noen ganger virker det nesten som det er mange som tror det er konspirasjons teorier rundt hver kneik. Ja de spruter virus inn i kroppen, men det er inaktivert eller drept.
Og en god grunn til at det ikke er så mye smitte, eller utbrudd av farlige sykdommer er fordi vaksinering holder det i sjakk.
20-30 barn som har dødd av vaksine? Har du tallene over hvor mange som har dødd av ikke å ta vaksine? Eller hvor mange som dør av forkjølelse i året.

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:53

Vis innleggAnonym bruker skrev 18 mai 2012 - 16:42:

Her har du en sak om 20-30 Norske barn som har dødd av vaksine.

Ja det er forferdelig når små barn dør :( Men...hadde vi ikke tatt vaksinene, så kunne det ha florert av forskjellige sykdommer som hadde kunne drept mange flere barn. Før i Norge, når det ikke var vaksiner som nå, så var det helt vanlig å miste 1 eller flere barn pga sykdom. Men selvfølgelig, ikke bare pga at de ikke hadde vaksiner, men også dårlig hygiene og manglene leger.

#15 <3 mine søte små<3

<3 mine søte små<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 504 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:54

Vis innleggAnonym bruker skrev 18 mai 2012 - 16:36:

Penger som rår. De som har forsket frem til at det ER skadelig, de blir dysset ned, eller stemplet som gal. Er dere klare over hvor mange milliarder det ligger i vaksine?
Et godt eksempel er jo svinevaksinen. De godkjente den før den var testet. De som sitter å godkjenner dette er hverken leger eller forskere. Det er gamle gubber i eu og div kommisjoner.  Mange har også vist seg å ha aksjer i selskapene som utvikler vaksiner.
Det er unaturlig å sprøyte dritt direkte inn i kroppen, det er et fremmedlegeme. Til og med et virus.Det sier seg jo selv at det ikke er bra. Sykdommer gir derimot bedre immunforsvar og kroppen ordner opp selv. Se bare på de eldre som hadde et svært farlig epidemi-influensa som herjet på 30/40 tallet. De var faktisk imune mot svineinfluensa. Selv er jeg veldig glad jeg hadde svineinfluensaen, kanskje er jeg så heldig å være immun mot noe større og styggere i fremtiden.
Ja krupp og difteri var farlig. Hvertfall før i tiden, da matstell, hygiene, medisiner osv var dårlig. Slik er det ikke lengre, vi spiser sunt, vasker oss, holder oss varme og har medisiner og sykehus. Hvor mange som får barnesykdommene i dag får alvorlige følger av det? Veldig få. Selvsagt kan det være noen ja, men årlig dør det også svært mange av vanlig influensa, mange fler enn svineinfluensaen tok livet av.

grunnen til at du får dritt sprøytet inn i deg, er jo for at kroppen skal gå til angrep og danne antostoffer mot denne sykdommen. jeg vil heller at mine barn skal være utrystet med antisfoffer mot desse sykdommenen det vaksinerer mot. enn å ta sjangse på at de kan dø av de. vet de kan reagere på vaksinen også. men en tar sjangser samme hva en velger.

Dette innlegget har blitt redigert av <3 gutt2008 og jente2011 <3: 18 mai 2012 - 17:01

#16 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 16:54

Tror nok ikke tallene på de som har dødd av å ikke ta vaksine er så veldig høy.. tallene på de som har dødd av vaksiner er nok betydelig høyere, dessverre :(

#17 Idril Vardamir

Idril Vardamir

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 423 Innlegg:
  • StedBodø

Skrevet 18 mai 2012 - 16:57

Reaksjonen som ligger i min familie er som en smertefull influensa, jeg datt inn og ut av bevist het, to i familien døde nesten av vaksinen... Og den unner jeg ikke min datter, så vi vaksinerer ikke.

Vanligste bivirkningen som de feste får er ett feber :)
Ta vare på det du har, for du vet ikke hva det er før du har mistet det...

#18 <3 mine søte små<3

<3 mine søte små<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 504 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 17:03

Vis innleggAnonym bruker skrev 18 mai 2012 - 16:50:

Mange som har fått diagnosen "krybbedød" skulle ha vært dianosert med "vaksineskade". Fordi det har intruffet kort tid etter vaksinasjon. I saken på VG kan du også lese om leger som innrapporterte det som vaksinedød, men det ble notert som krybbedød.
gjerne en link på  at barn fra 3 mnd til 12 mnd dør av krybbedød pga vaksine?

#19 Miss Dynamite

Miss Dynamite

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 860 Innlegg:
  • StedHundremeterskogen

Skrevet 18 mai 2012 - 17:03

jeg tok vaksine på 1åringen for en mnd siden.........ble kvalm av å lese dette nå..... Skremt.
Dont judge me until you know me, bitch

#20 <3 mine søte små<3

<3 mine søte små<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 504 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 17:05

Vis innleggLille meg_med 2 små skrev 18 mai 2012 - 17:03:

jeg tok vaksine på 1åringen for en mnd siden.........ble kvalm av å lese dette nå..... Skremt.

de får jo vaksiner fra de er 3 mnd :)
for de allerfleste går dette kjempebra.