Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Huff, jeg bærsja meg ut i bilen i dag:(

• Logg inn for å svare
17 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:00

Har vel spist noe som gjorde at jeg fikk løs mage, prøvde og holde ut til vi var hjemme, men så kjente jeg bare at det rant  gjennom strømpebuksa og skjørtet:(

Mannen er drittforbanna nå fordi det luker i bilsetet og han må vaske opp fordi jeg tør ikke gå noe sted i tilfelle dette ikke er over enda:( Forresten går avføringslukt bort av og vaske med grønnsåpe i bilsetet?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:03

vet ikke, men synes da han burde være litt forståelsesfull, er vel nok straff i seg selv å drite i bilen...

#3 Mummi mamma

Mummi mamma

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 154 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:05

Trodde man egentlig bare skulle vaske vekk urin og avføring med vann. Grønnsåpe tiltrekker seg bakterier om det blir liggende litt rester igjen. Så hadde ikke brukt det.

Mannen mener dere burde kjøpe skumseterens. Får vel sikkert kjøpt det på bensinstasjon...?

#4 Cat.68

Cat.68

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 838 Innlegg:
  • StedNord-Trøndelag

Skrevet 17 mai 2012 - 18:06

Jeg aner ikke men fyyyy for en kødd mannen din er da. Som om det ikke må være fornedrende nok å drite seg ut, men man skal attpåtil bli kjeftet på av den som burde vise omtanke i en slik situasjon. Håper det løser seg, og at du snart blir bedre.

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:18

Vet dere hva, jeg skjønner faktisk mannen..... Hadde jeg gjort det, hadde jeg vaska opp selv!

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:23

Trenger du gå så langt for å vaske i bilen?

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:25

hehehe. Det minste du kunne gjøre var å tørke opp selv. ALDRI i verden om jeg hadde fått noen som helst andre til å vaske opp.
Ikke bruk grønnsåpe pga baterier og fetthinne. Zalo eller vaskemiddel til klær er nok bedre.

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:30

Enig, vask din egen bæsj. Det heter ikke bærsj men bæsj..

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:31

hahaha :D
hadde jeg driti i bilen, hadde jeg jaggu vaska det selv.
ikke faen om jeg hadde vaska andra sin møkk, hvertfall ikke voksne folk !

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:31

Jeg hadde også vasket selv, om jeg så måtte gå ut med bleie... Aldri i livet om jeg ville blitt dobbelt ydmyket ved å la noen andre vasket opp :(

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 19:06

Er du gammel, HI? Man vasker da egen dritt selv så lenge man ikke er postoperativ eller føder. Skjønner mannen din - det er ikke artig å vaske andres dritt når de selv er frisk nok til å vaske. Kom deg ned og vask i vei.

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 19:08

Æsj ja.. Signerer flesteparten her. Vask opp dritten selv.

#13 Cat.68

Cat.68

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 838 Innlegg:
  • StedNord-Trøndelag

Skrevet 17 mai 2012 - 20:12

Det er en ting at man kan vaske etter seg selv så lenge man er fysisk istand til det. Men er man syk er man syk., Men det jeg reagerer på er at mannen kjefter henne ut fordi hun er uheldig, blitt syk og ikke klarer å holde igjenn.

Er man fryktelig dårlig er det ikke så veldig enkelt å få vasket bilen på en gang. Hadde mannen min blitt forbannet og kjeftet meg ut en slik gang, og krevd at jeg skulle klare å vasket opp på minuttet for å ikke fått lukt, hadde han faen fått vasket selv.

Og hva i all dager mener dere med at han ikke skal kunne hjelpe henne?? Er han en mann eller en pingle? Skal man ikke stille opp å hjelpe dem som blir syke og ikke er istand å ta hånd om seg selv?

#14 mylittlecat

mylittlecat

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 203 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 20:16

Shit happends  :P

Lite sympatisk mann du har, forresten!

#15 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 20:25

Flertallet av de som svarer her har tydeligvis aldri hatt skikkelig diare selv. Da beveger man seg ikke fra badet, for da har man *null* kontroll.

Synes mannen din er barnslig, Hi. En ting er å ikke synes det er stas, men å bli forbanna? Selvsagt hjelper man hverandre i en slik situasjon! Mannen min var dausjuk her i fjor, sprutspydde så lenge han hadde noe i magen. Var ut over både han selv og sengetøyet og gulvet. Jeg hjalp ham i dusjen før jeg skiftet på senga og vasket gulvet. Kunne ikke falt meg inn å kreve at han skulle gjøre det selv.

#16 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 21:06

Har opplevd det samme selv, på biltur. Ble akutt syk.
Heldigvis har jeg en sympatisk mann. Han gjorde sitt aller beste for at jeg ikke skulle føle meg skamfull. Gikk diskret ut og vaska bilen mens jeg lå helt ferdig i senga.

Ville gjort det samme for ham.

#17 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 01:00

Min eks var "uheldig" i vår felles dobbeltseng en gang da en litt ekstra fæl omgangssyke var på lån fra barnehagen...

Jeg våkna av at han stønna og bar seg og ropte "å nei, å nei!"
Så ba han meg gå, for det var skjedd noe forferdelig. Jeg vakla ut og satte meg til å vente, han ville sjøl få i gang vaskemaskinen... Jeg lot han gjøre det sjøl, ja!

#18 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 062 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2012 - 11:15

Eksen min bæsja også i senga. Han hadde sovet på dagen, og da jeg kom hjem fra jobb la jeg merke til at han hadde byttet laken. Syntes det var litt rart, for han byttet aldri sengetøy. Lakenet lå i skittentøyet, og da jeg tok det opp for å legge det i maskinen så jeg en stor, brun flekk på det. Han hadde ikke en gang giddet å skylle av lakenet, langt mindre sette i gang maskinen selv.