Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Gjør barnevernet noe med alle saker som blir ringt innanonymt?

• Logg inn for å svare
23 svar til dette emnet

#21 Tira

Tira

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 287 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 21:51

Først og fremst må jeg si at jeg syns du er drittøff som ringte bv. Alle bør gjøre det når de opplever ting som gjør dem bekymret og ett barn er involvert, men desverre lar de fleste det bli med tanken.

Bv her jeg bor påstår at de er pliktige å undersøke ALLE bekymringsmeldinger. Om det stemmer vet jeg ikke, men det der høres jo litt drøyt ut, så om de ikke sjekker det er det nesten omsorgssvikt fra bv sin side (ikke det at det ville vært første gangen i historien)...

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 728 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 21:55

Det er vondt å se på når barn har det kjipt. Men man vil jo helst ikke  være den kjipe som sier ifra.  Jeg håpet i det leeeengste at noen andre skulle melde fra, men ingenting skjedde så da gjorde jeg det. Skalv etterpå og følte meg helt forferdelig samtidig som jeg følte meg lettet. BRnevernet ville foresten bare ha navnét på jenta og ikke på faren. Synes det var ràrt

#23 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 728 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:07

Takk for svar.. Så dem i dag. Føltes rart å hilse på noen man nettopp har meldt til bv...

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 728 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 18:24

Vis innleggAnonym bruker skrev 17 mai 2012 - 18:07:

Takk for svar.. Så dem i dag. Føltes rart å hilse på noen man nettopp har meldt til bv...
Håper du vet hva du driver med å at du har tilstrekkelig med bevis på at denne jenta ikke har d bra å at han har brukt makt mot henne som du sier..å visst det blir sak ut av det så får han etter nye lover vite hvem så har sendt bekymrings mld på han. veldig synd om han får en sak hengende over seg når han kansje sliter med å takkle denne jenta selv å at han kansje ikke får hjelp å avlastning i d hele tatt! å stemmer dette så har du jo kansje hjulpet henne men,man bør være sikker i sin sak på hva man gjør,hvordan vet du forresten at bhg jobber ekstra med denne jenta? jobber du der?