Først og fremst må jeg si at jeg syns du er drittøff som ringte bv. Alle bør gjøre det når de opplever ting som gjør dem bekymret og ett barn er involvert, men desverre lar de fleste det bli med tanken.
Bv her jeg bor påstår at de er pliktige å undersøke ALLE bekymringsmeldinger. Om det stemmer vet jeg ikke, men det der høres jo litt drøyt ut, så om de ikke sjekker det er det nesten omsorgssvikt fra bv sin side (ikke det at det ville vært første gangen i historien)...
Gjør barnevernet noe med alle saker som blir ringt innanonymt?
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 16 2012 20:10
23 svar til dette emnet
Skrevet 16 mai 2012 - 21:51
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 16 mai 2012 - 21:55
Det er vondt å se på når barn har det kjipt. Men man vil jo helst ikke være den kjipe som sier ifra. Jeg håpet i det leeeengste at noen andre skulle melde fra, men ingenting skjedde så da gjorde jeg det. Skalv etterpå og følte meg helt forferdelig samtidig som jeg følte meg lettet. BRnevernet ville foresten bare ha navnét på jenta og ikke på faren. Synes det var ràrt
Skrevet 17 mai 2012 - 18:07
Takk for svar.. Så dem i dag. Føltes rart å hilse på noen man nettopp har meldt til bv...
Skrevet 17 mai 2012 - 18:24
Anonym bruker skrev 17 mai 2012 - 18:07:
Takk for svar.. Så dem i dag. Føltes rart å hilse på noen man nettopp har meldt til bv...