Gå til innhold

Er det nødvendig å banne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så veldig hårsår av meg. Ikke løper jeg i kirken hver søndag heller. Det kan nok glippe et banneord ut av min munn innimellom også.

MEN når man skriver - er det da nødvendig å banne så veldig? Har dere ingen andre ord å bruke?

 

Veldig, utrolig, provosert, sjokkert, himmelfallen, fryktelige, forferdelige, umennsekelige, gemene, udugelige, oppgitt over, grusomme.....

 

Spar de sterkeste ordene til når det virkelig gjelder!

 

Bare noen forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svaret er ja.

Kanskje ikke for deg, men nå er vel ikke alle like heller?

Du kan fortsette å la være å banne, og så kan jeg fortsette å banne når jeg føler at det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm- når er det egentlig nødvendig å banne da? Bare lurer!

 

Som sagt - forstår det når det er muntlig og "in the heat of det moment", men hvorfor skriftlig, når man har muligheter for å tenke seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nødvendig å røyke? å drikke alkohol på fest? Er det nødvendig å ha barn? osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg spør meg selv, er : er det nødvendig å lage et emne om dette?

Hva prøver trådstarter egentlig å si? At hun er en bedre person enn de som av og til banner i debattinnlegg på internett?

Jeg synes det er flott å kunne banne. Det er befriende, og hvor mye jeg vil banne, det er opp til en person, og det er meg det :)

Frem til jeg fylte 18 var det min mor som bestemte det, men nå er det heldigvis meg, og sånn tenker jeg at det skal fortsette å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...