Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen som har vært på tidlig ul??

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 137 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 11:50

Og fått vite kjønn?og at det har vist seg at det var feil på ordinær ul?var på ul i uke 11 og fikk vite at det er en Gutt :) men jeg tørr ikke handle inn noe :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 137 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 11:51

De aller fleste som utfører tidlige ultralyd oppgir ikke kjønn så tidlig, det er faktisk nesten umulig å skille penis fra klitoris så tidlig.

Vent med å handle du. Du er i uke 11, og det er fortsatt 30 uker å handle på.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 137 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 12:01

Alt for tidlig å vite kjønn ja.Du burde vente. Man kan få kjøpt tester på nett som vissnok skal vise kjønn.
Lykke til;)

#4 ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 591 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 12:04

Jeg var på en skikkelig grundig ul i uke 12 på landets beste sykehus for fostermedisin, og da sa legen at de ikke kunne si kjønn med stor sikkerhet på det tidspunktet.

Så jeg tenker at når de, med sine flotte apparater og kunnskap ikke kan si noe sikkert, hadde jeg nok ventet til ordinær ul før jeg slo meg løs med shoppingen :)

#5 khm

khm

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 804 Innlegg:
  • Stedoslo

Skrevet 16 mai 2012 - 12:05

Var i uke 13, da var hun 90 % sikker på gutt. Uke 19 ordinær Ul, da var det jente, det har vi fått bekreftet på 3D også, altfor tidlig uke 11 ja :)

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 137 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 12:07

Pga risikosvangerskap hadde jeg ul gjennom hele svangerskapet da jeg gikk gravid siste gangen. Var gynekolog (og ikke jordmor) som gjennomførte ultralydene.

I uke 8 og uke 12 ville han ikke si noenting om kjønn.

I uke 14 sa han at han kunne ane hva det var, men han ville ikke si noe til meg enda siden han fremdeles kunne se feil.

I uke 16 sa han at han var 100% sikker på at det var jente, han kunne vedde legelisensen sin på det sa han :)
Var selvfølgelig jente.

#7 2trollunger;)

2trollunger;)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:
  • Stedbuskerud

Skrevet 16 mai 2012 - 12:14

Jeg var på ul i uke 10.4 og da sa hun at det va en gutt. Hun var 99% sikker, og viste meg den lille "snoppen" :) jeg spurte om hun var sikker, og sa jeg trodde det var litt for tidlig å se slikt. På dette svarer hun: se her! Jeg er tross ikke en vanlig gyn, men en fødselslege. Ring meg om dette blir ei jente da, for det vil jeg se. Jenter har ikke slik ;)" (og pekte på den vesle "snoppen")

Da jeg var på ul i uke18, sien legen på sykehuset: det er ei jente! Og ut kom ei stor og fin jente :) så vent med shoppingen, du kan bli overasket ;)

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 137 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 12:19

Hehe, på så små fostere stikker klitorisen langt på utsiden av kjønnsleppene enda så det er nesten umulig å se forskjell.

Først når "hevelsen" i klitoris går tilbake han man se den tydelige "kaffebønnen" som er de utvendige kjønnsleppene og ikke en penis.

Ville ventet med å shoppe ja, det er altfor tidlig å se sikkert.

#9 Sekretøsa

Sekretøsa

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 116 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 12:19

Vis innlegg2trollunger;) skrev 16 mai 2012 - 12:14:

Jeg var på ul i uke 10.4 og da sa hun at det va en gutt. Hun var 99% sikker, og viste meg den lille "snoppen" :) jeg spurte om hun var sikker, og sa jeg trodde det var litt for tidlig å se slikt. På dette svarer hun: se her! Jeg er tross ikke en vanlig gyn, men en fødselslege. Ring meg om dette blir ei jente da, for det vil jeg se. Jenter har ikke slik ;)" (og pekte på den vesle "snoppen")

Da jeg var på ul i uke18, sien legen på sykehuset: det er ei jente! Og ut kom ei stor og fin jente :) så vent med shoppingen, du kan bli overasket ;)

Da håper jeg du ringte henne ;)
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 137 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 12:22

Uke 12  100 % var han ikkje men tror det var jente. Uke 19 100% var han ikkje men tror jente. Uke 27 100% var han ikkje men jente.

Ut kom ein gutt.

#11 2trollunger;)

2trollunger;)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:
  • Stedbuskerud

Skrevet 16 mai 2012 - 12:26

Vis innleggSekretøsa skrev 16 mai 2012 - 12:19:

Vis innlegg2trollunger;) skrev 16 mai 2012 - 12:14:

Da håper jeg du ringte henne ;)

Nei, jeg gjorde ikke det... Men skulle gjort det :D

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 137 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 12:30

Okei,tusen takk:) han sa ihvertfall det er en gutt,trudde det var tidlig jeg og,men han svarte bare at detta hadde han drivi med i mange år :) men jeg skal på ny ul om 2 uker så da får jeg se :)