Ja vi har vært veldig opptatt av å ha faste rutiner siden 2-3 mnd alderen med jenta vår, og hun har stort sett sovet rundt om natten frem til hun var 4 mnd. Vi hadde fortsatt rutinene, men da begynte hun som sagt å tulle veldig når vi skulle legge henne og om natten. Men har brukt tipsene jeg fikk I tråden her nå, og jenta vår sov faktisk fra kl. 19.30 til 06.00 I natt som var, uten en eneste oppvåkning! Det er helt utrolig :-D det var fantastisk å endelig få sove en hel natt. Hun spiste godt kl. 6 og sov videre til kl. 08.30 og, så virker som vi har funnet ut hva som var problemet. Hun har nok spist for lite på dagtid, og tatt det igjen på natten ;-)
Hyppige oppvåkninger..vi er slitne :/
Opprettet av
Lille diamant
, mai 14 2012 19:41
21 svar til dette emnet
Skrevet 19 mai 2012 - 21:36
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 20 mai 2012 - 09:06
Samme som min. La henne litt over syv. Også "våknet" hun riktignok til smokken 2 ganger før vi la oss. Men det "problemet" blir vi nok ikke kvitt før hun finner smokken selv
Men hun sov altså til ca seks, fikk pupp og sov videre til 08.00. Er så deilig når de små samarbeider på natten
hihi..
Min brukte lang tid på å komme seg søvnemessig etter hun var syk. Så håper sykdom holder seg unna dette huset leeenge!!!!
Min brukte lang tid på å komme seg søvnemessig etter hun var syk. Så håper sykdom holder seg unna dette huset leeenge!!!!