Gå til innhold

Flere enn meg som har verdens mest fantastiske baby? ;) La oss skryte hemningsløst!


RødRev

Anbefalte innlegg

Dagens suppete innlegg!

 

Det kan umulig finnes vakrere babyer enn min, hehe.. Han har nydelige store, blå øyne omkranset av lange, mørke vipper. Han har to nusselige små tenner nede, lubne myke fingre og silkebløtt hår. Har ler og smiler hele tiden, er nysgjerrig, skravlete og sosial. Han elsker storebroren sin, beundrer ham helhjertet :)

 

Sukk...! I love him <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, jeg har nok den fineste babyen!!! ;) Hun er bare sååååå søt! Og smiler og ler til alle! Hun sover somregel relativt bra også!

Jeg er bare aldeles forelsket <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har verdens snilleste øyne, og hun kikker blygt ned etter at hun har smilt til noen - da er hun så nydelig!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei aldeles vakker ei, men også litt morsomt utseende med ører som står rett ut. Er ekstremt blid og smiler hele dagen. Ho er bittelita i vekst men tidlig ute motorisk. Nettene og spisinga er en annen historie. Her skulle vi skryte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

Min er såååå nydelig med vakre mørke krøller, lysende små blå øyne og Angelina Jolie lepper (ikke mine ord he he) :-)

 

Hun smiler forsiktig og ler høyt.

 

I dag er hun syk og da er hun bare enda nydeligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillemor er bare fantastisk nydelig, aldeles vakker, smelter når jeg ser på henne :) god og rund med bollekinn og knall blå øyne, er helt forelsket jeg!

Hun smiler og ler så godt, lager tutmunn, blåser og spytter - sååå herlig!

Er også en sjarmerende temperementsfull liten frøken, hun vet hva hun vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille engel er bare så utrolig søt, vakker, nydelig, gossen ahhh sukk, han er den skjønneste gutten noensinne, store spøkefulle øyne, røde bolleskinn og et stort hode med hår, smiler og ler og har nettopp lært å si mamma! I dag når jeg var syk fikk jeg verdens deiligste lille trøstenuss, er forelsket i engelen min og blir bare mer og mer betatt for hver dag som går, herlig å være mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg har nok også verdens mest fantastiske baby!

Nydelig er hun med sine blå øyne og blonde piggsveis ;) Blid som solen er hun dagen lang, men kan protestere litt på natten ;) Har arvet pappaen sine deilige smilehull, kan ikke annet enn å smelte hver gang hun smiler til meg <3 ELSKER å VÆRE MAMMA!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok, i likhet med de fleste andre mammaer, verdens mest fantastiske baby! ;) Hun er så søt med de små røde fjonene på hodet sitt. Hun elsker å leke borte-bø, og storler så hele hun rister. Leker gjerne borte-bø alene også. Elsker å bade og dusje. Hun spreller masse og storsmiler når hun ser meg eller faren sin, og vi er nok begge to helt sjarmert i senk av vår lille datter. :) Så utrolig at vi er så heldige at vi har fått en så fantastisk liten skatt i livet vårt. :)

Endret av Cimorene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verdens skjønneste lille jente på 9 mnd. Smiler og ler hele dagen og har fått litt krøller i håret sitt. Knallblå øyne og lange svarte vipper.

Har nettopp begynt å åle og har en fantastisk fart bortover golvet:)

 

Så kan hun si mamma, pappa, se der, heia, hade og natta:)

Stolteste hønemor her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens vakreste snuppe bor nok her hos meg :)

Storler når hun får tran, og drikker opp nesten alt sammen, så slå den, dere!

 

Her i sted la jeg henne over på magen, og der lå hun å tittet helt til hodet ble for tungt og falt tungt ned på pannen. Stakkar jentungen min fikk vondt, og da er det eneste som hjelper litt mammakos.

 

Fine godungen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja da, det har jeg oxo :) mini med sitt krølete hår, og.nydelig smil med.smilehul og brune øyne er nok verdens vakreste baby I mamma's øyne :) hjerte mitt smelter når han smiler til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille jente er så hysterisk festlig! Sjeldent jeg ler så mye som av henne. Og hun liker det,så da fortsetter hun med det hun ser jeg ler av. Og så er hun selvfølgelig veldig søt også da,med,mørkebrunt hår og blå øyne :)

Det beste i verden er å bli mamma,jeg har aldri vært så lykkelig <3(klisskliss ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bor derimot tidenes blidfis, han smiler og smiler, sjarmerer alt og alle. Han ler og skravler gjerne, utforsker hjemmet med stor iver, men hører for det meste på nei-nei. Da rister han på hodet selv og ser på deg med de store blå øyene sine, nei-nei.

 

Ekstra søt er han jo definert når krabber mot matskåla til katta, rister på hodet og tør liksom ikke å ta på det, men titte må vel være lov? ;) Sliter også veldig med å holde maska når han våkner om nettene, du kommer inn og skal liksom være konsekvent og gi smokk før man går igjen. Men de skravleanfallene altså, det går på nippet hver gang.

 

Elsker også at han er litt selvstendig, er ikke noe stress å levere i barnehagen, han tar alt så strak arm. Hjemme krabber han etter når jeg driver med huspliktene, og hjelper til masse i moral støtte.

 

Dog, det beste er å vite at han er like glad i meg som jeg er i han. Selv om han fortsatt gir nuss med åpen munn på kinna, så er det bare koslig. Og når han strekker armene mot pappaen og meg og vi vet vi er verdens med awesome foreldre i hans øye. Da kan han veie opp for mye.

 

Til slutt må han få skryt for at han er med i stallen og gir gulerot til hesten selv. Før han kommenter ALT jeg gjør med stor iver, møkking er forresten det morsomste. Merkelig unge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også verdens vakreste og fantastiske lille jente. Hun har stoore øyne, lange øyevipper og nydelige bollekinn. Hun er elleve uker og sover nå gjennom hele natten, og når hun våkner i seks tiden er det med et stort smil! Sukk!! Hvordan har vi klart å lage noe så vakkert og perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...