Gå til innhold

Easywalker June


Squirrel79

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Easywalker June har kommet til noen norske butikker ennå? Eller hvor mye den koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prisen ligger på 8000-8500 med bag hos babycare.no. Trekk fra 2500 og du har prisen på kun sportsvogn.

Vet Brio skulle få den inn i løpet av mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... sikkert naiv men litt dyrere enn jeg forventet. Har ikke termin før desember, men har kikket litt på denne da vi har EasyWalker sky til eldstemann og har vært superfornøyd med den. Men liker faktum at den kan vendes begge veier og har store hjul. Må nok tenke litt på saken da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom nettopp opp fra kjelleren etter å ha satt sammen min Easywalker Qtro fra babyjungle.nl.

Herlig vogn, og herlig service. Kan ikke annet enn å skryte de opp i skyene. Vogna kom på døra 6 dager etter jeg bestilte den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du Engelise til vogna? finner ikke stormtrekk som hører til qtro. finner kun heldekkende regntrekk og myggnetting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regntrekk og myggnetting var med vogna, men de har dessverre ikke noe stormtrekk. Jeg bestilte med en fleecepose som får gjøre nytten. Ellers så hører jeg rykter om at stormtrekket til TFK skal passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Easywalker Sky fra før, og den finnes det heller ikke stormtrekk til. Men jeg har faktisk brukt et bæreomslag som egentlig er beregnet til å ha rundt barnet når du bruker bæresele. Et fra Mam. Det kunne jeg knyte fast i stengene som kommer ned fra kalesjen. Den jeg har er noe ala denne: http://bereglede.no/index.php?main_page=product_info&products_id=463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket babyjungle, men kunne ikke finne june der.. Er det jeg som ikke leter godt nok eller har de kun sky og qtro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis du har mulighet til å dra til Sverige, så skal de selge den fra midten av juli på barnebutikken i gamle Svinesund. Jeg tenker å ta turen og kikke på den i sommer en gang. Ser lovende ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom nettopp opp fra kjelleren etter å ha satt sammen min Easywalker Qtro fra babyjungle.nl.

Herlig vogn, og herlig service. Kan ikke annet enn å skryte de opp i skyene. Vogna kom på døra 6 dager etter jeg bestilte den:)

 

Vurderer å bestille herfra selv :) Er det kun prisen for vogna + frakt man betaler, eller kommer det på toll/moms i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mulighet til å dra til Sverige, så skal de selge den fra midten av juli på barnebutikken i gamle Svinesund. Jeg tenker å ta turen og kikke på den i sommer en gang. Ser lovende ut=)

 

Er det den barnebutikken som heter happyland eller noe sånt? Var der vi kjøpte EasyWalker Sky til mini før han ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mulighet til å dra til Sverige, så skal de selge den fra midten av juli på barnebutikken i gamle Svinesund. Jeg tenker å ta turen og kikke på den i sommer en gang. Ser lovende ut=)

 

Er det den barnebutikken som heter happyland eller noe sånt? Var der vi kjøpte EasyWalker Sky til mini før han ble født.

 

Ja Happyland høres ut som den. Alt heter jo happy et eller annet i Svinesund. Happy Candy Land, Happy Baby Land, Happy Tobacco Land....originale folk gitt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer på moms, men ikke toll. Tror det ble ca. 1300kr ekstra.

Anbefaler virkelig babyjungle:)

 

Bestilte qtro i går :) fikk Mail nå om at den er sendt allerede! Gleeeeder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer på moms, men ikke toll. Tror det ble ca. 1300kr ekstra.

Anbefaler virkelig babyjungle:)

 

Bestilte qtro i går :) fikk Mail nå om at den er sendt allerede! Gleeeeder meg ;)

 

 

Gratulerer:) Gled deg til den kommer på døra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Hvis du har mulighet til å dra til Sverige, så skal de selge den fra midten av juli på barnebutikken i gamle Svinesund. Jeg tenker å ta turen og kikke på den i sommer en gang. Ser lovende ut=)
Er det den barnebutikken som heter happyland eller noe sånt? Var der vi kjøpte EasyWalker Sky til mini før han ble født.
Ja Happyland høres ut som den. Alt heter jo happy et eller annet i Svinesund. Happy Candy Land, Happy Baby Land, Happy Tobacco Land....originale folk gitt=)

 

Hehe, veldig oppfinnsomme folk ja...

 

Sendte de en mail forrige uke for å høre om de skal ta inn Easywalker June, og det skal de. Men den er nok en gang forsinket, og de har fått leveringsdato i slutten av august - det var det siste han visste. Heldigvis trenger vi den ikke ennå, men jeg har veldig lyst til å se på den. Var litt bekymra for om den har full liggestilling, men leste på en nettside nå at det har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på str. på bagen jeg, sky og quatro har jo stor bag... Ellers så syns jeg den er altfor dyr, blir jo litt bedre fra babyjungle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer heller ikke til å betale fullpris for den. Satse på at den blir billigere i løpet av de neste månedene, eller så får jeg bestille fra Babyjungle e.l. Der jeg jobber selger vi og noen barnevogner, så håper kanskje vi kan ta inn EasyWalker som merke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...