Skrevet 14 mai 2012 - 10:24
Ville bare si at vi har akkurat det samme "problemet" her for tiden. Kunne tidligere ligge en time på ryggen og underholde seg selv (når han var i humør for det), men nå snurrer han rundt i det jeg legger han ned. Kan ligge en stund på magen også, men blir selvfølgelig sliten etter hvert. Problemet er som du sier, at han ikke klarer å la være å snu seg, så når han blir lei av å ligge på magen, og jeg hjelper han over på ryggen, så er han på vei over på magen igjen i det han er snudd. Har flere ganger snudd seg fra mage til rygg også, men tror han glemmer hvordan dette gjøres når han blir sliten, for da er det ut med armene, og hyling for å bli snudd.
Det skal likevel sies at han blir mer og mer tålmodig, og av og til legger han nå ned hodet og hviler litt mens han ligger på magen, så regner med det bare blir bedre.
Og når han er sliten, og det bare blir tull, så setter jeg han litt i vippestolen, da får han seg en liten pause fra snuinga, og kan sitte litt med rangla si der mens jeg holder på i heimen.
Gleder meg til han blir mer mobil, tydelig at han blir litt frustrert til tider da han ikke kommer seg rundt, kjedelig å kun være på samme plass...
Nå skal vi ut og rusle en liten tur med bæreselen, det er veldig populært, verden blir jo bare mer og mer spennende:)