Gå til innhold

Noen morsomme hormonelle historier her?? ;p


Bee&Alie

Anbefalte innlegg

Flira så jeg grein når jeg leste div fødselshistorier her inne i går. Derfor hadde det vært gøy å høre om alle "hormontrolla" også! Le litt mer! :D

 

Selv er jeg gravid med min første, og har egentlig ikke vært så fryktelig ille egentlig (samboeren synes nesten jeg er litt kjedelig). Jeg kjefter og banner på jakker som faller ned fra knaggene i gangen (er litt fullt med jakker der, og prosjekt i seg selv å finne den jeg skal bruke der og da). Faller det mer en to jakker ned koker det over i topplokket, og bannorda kommer på rams.. gjerne flyger det en jakke trassig i veggen el gulvet, før jeg stamper ut i sinne og slamrer døra.

 

Også begynte jeg å grine for at rompa og lårene har vokst "litt" i graviditeten.. samboer trøstet meg og lo litt samtidig.. :P "er du litt hormonell nå kjære?" "JAAA!" *buhuhu...*

 

Ikke engang snakk om når filmen "Marley and me" gikk på tv og bikkja døde... :P

 

Disse veit jeg er kjipe historier i forhold til mange av deres... få høre! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Skal vi seeee.

 

Med gutten i huset, gikk gravid med han, så var jeg for det meste sint, konstant sint! Og stakars samboeren min jula 2010, da han ikke hadde husket å kjøpe klementiner til meg. Jeg ble illsint på han, kastet siste klementinen i døra bak han, noe som ga utslag i stortuting fra meg, gråt som en unge, da jeg forsto at jeg hadde smadret den eneste klementinen jeg hadde igjen :-p Så snill som kjæresten var, så dro han å kjøpte en hel kasse med klementiner, som forøvrig ble spist opp innen en uke ;)

 

Også var jeg stoooor spiser av daim plater, de store melkesjokoladene med daimbiter i. Måtte kjøpe inn så jeg hadde en plate pr dag! (at jeg ikke gikk opp mer enn 8 kg er et under)

Sto på butikken og skulle handle ukens rasjon av sjokoladen min, da jeg oppdager at de ikke har mer enn en igjen, høygravid som jeg er, så står jeg der midt i butikken og starter å stortute! Gråt og hulket så hele kroppen ristet, kom to jenter som jobbet der bort til meg for å hjelpe meg (de trodde vel jeg var psykisk ustabil eller noe) Det hele ble så ille, at hun ene tok meg med på pause rommet deres, mens hun andre tok med seg noe av pengene mine over til en nabobutikk og handlet sjokoladen! Snakk om å være ute å kjøre hormoner ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rimelig i begynnelsen av svangerskapet at jeg kokte vann, brant meg på vannet og sa til samboeren at han var en stor kødd og kunne koke vannet sitt selv (vi skulle ha te..).

 

Var en annen gang når jeg hadde lagd mat og glemt å lage saus og samboer bemerket dette at jeg begynte å stortute for jeg var sannelig ikke noen kjerring å samle på om jeg glemte saus (min tanke)..

 

Jeg stortuta veldig mye av svangerskapet, men var for det meste blid og snill.. Så har ikke noe særlig å fortelle, dessverre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var høygravid med nr en satt jeg på do da jeg fant ut at jeg manglet dopapir og ropte til samboer at han måtte komme med en rull... Da han kom inn var det noe svart på den og jeg lurte på hva det var. Joda det var sjokoladepålegg sa han - men jeg måtte smake og fant ut at det var snus. (Ja, jeg vet - smake på noe som er på dopapiret... ) Han skulle slutte og snuse siden jeg måtte slutte å røyke så blei så skuffa og lei meg at jeg satt i storskrikinga! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg hadde noen utbrudd da jeg gikk gravid..

 

Hadde kjøpt ostepop. Åpnet posen og spiste et par og la den pÅ bordet. Gikk pÅ kjøkkenet for Å hente meg noe. Kom tilbake og der sto katta med hele hodet ned i ostepopposen. Jeg brøøølte og stampa inn i stua og husja pÅ katta som løp som en gal under sofaen. Den jævla katta hadde spist pÅ ostepopene mine!!!

 

PÅ 17 mai sto meg og ei venninne og sÅ pÅ borgertoget. Det kom en mann og skumpa skikkelig i meg sÅ jeg ble dytta litt uti toget. Jeg klikka og brølte pÅ han at "jeg er faenmed gravid, kan du ikke se det, din jævla danske"!!!!!!

 

Hylte ofte som en gal hvis jeg sÅ pÅ fødselsprogram pÅ tv. Eller dyr som ble reddet. Haha :P Det var jo sÅ rørende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :D utrolig mye bra her :P Sinnsyke krefter som tydeligvis raser igjennom gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var gravid med førstemann satt jeg i permisjonstiden å så på Ekstrem oppussing USA... Den ene tåredryppende livshistorien etter den andre med tragiske skjebner osv. Jeg tutet som en gal i hver eneste episode! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med storebror var jeg konstant blid og kunne få latterkrampe bare noen sa bø til meg. Alt var hysterisk morsomt. Men, jeg ble ekstremt sjalu og trodde at mannen min hadde et forhold til frisøren sin, det trodde jeg i flere mnd, helt til han sa at frisøren hans var en mann.hehe Sykelig sjalu og ekstemt glad er ikke en lett kombo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, sambo og svigerfar satt på stua å snakket om at min søster hadde slanket seg. Sambo kommenterte at hun hadde vært veldig flink siden hun var ganske stor. Jeg braste ut i gråt og mellom hikstene spurte jeg hvordan i alle dager han kunne si noe slikt?! Stakkars svigerfar ble bare sittende og måpe mens sambo ikke skjønte bæret mens han strøk meg på ryggen og beklaget og beklaget selv om han ikke skjønte hva det var han beklaget :P

 

Ja du hvor morro det er med hormoner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vekte mannen opp midt på natten fordi jeg syns så forferdelig synd på meg, var jo trossalt tett i nesen. Etter mye klaging og syting så måtte vi kjøre i 15 min til nærmeste bensinstasjon klokken 4 på natten.

 

Den 2 historien. Sykkla på glattisen fordi jeg var desperat etter rislunsj. Å da var jeg i 7 mnd. Flaks at det gikk bra. Trenger ikke en gang kjefte på meg, hadde jeg sett noen andre gjort dette så hadde jeg lurt på hva de tenker med. Huff. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk gravid var jeg helt gal etter tomatsuppe og appelsinjuice. Gjerne samtidig også! Jeg spiste en pose med 10 posjoner ihvertfall hver dag og det gikk en kartong med juice også. Jeg kjøpte meg ikke bil før etter den lille var kommet ut, og vi bor ganske langt unna butikken. Derfor sto mannen for handlinga på vei hjem til jobb. og en dag hadde mannen glemt å handle dette. Han hadde reist på jobb. Jeg ringte han, og han har ikke lov til å prate i telefonen. Men tok den i redsel for at det hadde skjedd noe. "din jævla egoistisk dritt, hvordan kan du glemme det viktigste her i hele verden! du er så dum at av og til skulle jeg tro du bare tenkte på den dritt jobben din, og bryr det ikke noe om hun som sitter hjemme og bærer på det satans barnet ditt" så la jeg på, og storgråt i kanskje en halvtime. Dette var på vinteren, det var nærmest snøstorm ute, jeg dro på meg uggs, mannen sin boblejakke, og tråkket i snø helt opp til underkanten av knæra av gårde til butikken. vel hjemme igjen 1 1/2 time senere, slokner jeg på sofaen helt utslitt. Mannen fant meg der når han kom hjem fra jobb, med en åpnet tomatsuppe pose i fanget. Jeg hadde ikke orket å lage suppa, så jeg tok like gjerne og spiste pulver før jeg sloknet. Mannen glemte det aldri igjen.

 

Ellers så hadde vi ingen betydelige episoder. Men jeg var nok ganske krevende, kunne plutselig få lyst på noe, og når mannen hadde handlet det, kunne jeg kaste opp med tanken på å spise det i neste øyeblikk. Jeg var ekstremt kosete, og ville helst ligge i armkroken hele tiden, som ble litt mye av det gode for mannen. Var litt snill også da:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid med førstemann satt jeg i permisjonstiden å så på Ekstrem oppussing USA... Den ene tåredryppende livshistorien etter den andre med tragiske skjebner osv. Jeg tutet som en gal i hver eneste episode! :P

 

Fader... det gjør jeg jo når jeg IKKE er gravid! ;p hehe.. men er lettrørt over slike historier da :P forskjellen nå er at til vanlig blir øynene ekstra fuktige... nå bæljer jeg og stortuter! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med storebror var jeg konstant blid og kunne få latterkrampe bare noen sa bø til meg. Alt var hysterisk morsomt. Men, jeg ble ekstremt sjalu og trodde at mannen min hadde et forhold til frisøren sin, det trodde jeg i flere mnd, helt til han sa at frisøren hans var en mann.hehe Sykelig sjalu og ekstemt glad er ikke en lett kombo.

 

Jeg kjenner igjen latterkrampene! Flirer så jeg nesten pisser på meg! :P ..Men 5 min senere kan jeg bli heeeeeeelt motsatt.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi seeee.

 

Med gutten i huset, gikk gravid med han, så var jeg for det meste sint, konstant sint! Og stakars samboeren min jula 2010, da han ikke hadde husket å kjøpe klementiner til meg. Jeg ble illsint på han, kastet siste klementinen i døra bak han, noe som ga utslag i stortuting fra meg, gråt som en unge, da jeg forsto at jeg hadde smadret den eneste klementinen jeg hadde igjen :-p Så snill som kjæresten var, så dro han å kjøpte en hel kasse med klementiner, som forøvrig ble spist opp innen en uke ;)

 

Også var jeg stoooor spiser av daim plater, de store melkesjokoladene med daimbiter i. Måtte kjøpe inn så jeg hadde en plate pr dag! (at jeg ikke gikk opp mer enn 8 kg er et under)

Sto på butikken og skulle handle ukens rasjon av sjokoladen min, da jeg oppdager at de ikke har mer enn en igjen, høygravid som jeg er, så står jeg der midt i butikken og starter å stortute! Gråt og hulket så hele kroppen ristet, kom to jenter som jobbet der bort til meg for å hjelpe meg (de trodde vel jeg var psykisk ustabil eller noe) Det hele ble så ille, at hun ene tok meg med på pause rommet deres, mens hun andre tok med seg noe av pengene mine over til en nabobutikk og handlet sjokoladen! Snakk om å være ute å kjøre hormoner ;) haha

 

Hehehehehehehehe..åh, herreguuud så morsomt!!!

 

Jeg var kjempe stygg når jeg var gravid, jeg grøsser bare av tanken.

 

Vet ikke hvor mange ganger jeg pakket en bag, slang den på skulderen og tok bussen i 1 1/2 time til min far fordi jeg var så sint på sambo. Noen ganger lå jeg inne i sengen i flere dager og nektet å snakke med han. Når jeg ble skikkelig sint og eksploderte, tenkte jeg "Ånei, stakkers!! Stopp, si unnskyld!". Men så er jeg veldig sta i tillegg, så det gikk vel en halv dag før jegklarte å si unnskyld.

 

Jeg svelger mange kameler og finner meg i mye, men jeg tror aggresjonen for alt kom ut pga hormonene.

Hvis vi var på butikken og skulle kjøpe middag ble jeg kjeeeempe sur fordi sambo ikke klarte å foreslå noe som jeg faktisk ville ha, såret endte ofte opp med at jeg spiste spagetti ala capri eller ingenting.

 

Han er et skikkelig b-menneske og skulle selvfølgelig være med på alle kontrollene kl 0900 om morningen. Vi var der alltid kl 0900 fordi han aldri stod opp, og den ene gangen glemte jeg helseskjemaet i gangen. Han spurte om han skulle rygge opp bakken, men jeg var så forbanna at jeg smelte igjen døren og spurtet det jeg kunne(høygravid) opp den lange bratte bakken..

 

Huff, stakker samboeren min altså...

Endret av lillelykkelig ♥ jenten min ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Må bare svare på denne ettersom jeg er det verste hormontroller i verden.

 

Idag har vært en sånn dag hvor følelsene raser i kroppen! Stakkars sambo, sier jeg bare. Bare siden i går kveld har jeg vært sikker på at han var utro fordi han ikke tok telefon, men d klarte jeg heldigvis å holde for meg selv. Senere ble jeg sur for at han satt å så på en film da jeg ringte han og han ikke hadde "tid" til å snakke pga det. Endte med at jeg flere ganger tenkte at han sikkert ikke ville være sammen med meg mer, noe jeg også skrev til han på melding. Så skrev jeg en ny hvor jeg unnskyldte meg og forklarte at jeg bare er litt i ulage. Før jeg får svar skriver jeg en laaang avhandling om hvor lei meg jeg blir når han er avvisende på telefon. Når jeg ikke får svar på den så ringer jeg og er sur for at han ikke svarte med en gang. Lenger ut i samtalen ser jeg galskapen og prøver å plastre det hele med et: "bare glem alt jeg har skrevet og sagt, det er bare svada alt sammen" før jeg fullfører samtalen med å stortute. Han hadde så vidt kommet til ordet, men så spør han hva som plager meg med silkemyk stemme, "er du litt hormonell nå?" hylgråtende unnskylder jeg meg med at alt er så trist før jeg ler av det hele og sier at jeg skal legge meg og vi legger på.

 

Tipper det er en som er glad for at jeg er hos min bestemor med barna i helgen^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor ikke sammen, Han har sånt jersy laken på senga. Noe jeg ikke har. Så fikk helt fnat når jeg kom hjem til min egen leilighet her om dagen. Kunne jo ikke sove uten det. Så det endte med at stakaren måtte komme til meg tre på natten med laken fordi jeg ikke fikk sove uten :P

 

Godt han er tålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid selv nå og ble temmelig trist av at du bestemte deg for å spolere plottet i Marley og meg, siden mannen min og jeg skulle ha en kosekveld hjemme med akkurat den filmen. Hva med å tenke seg om før man poster ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første mann hadde jeg en tendens til å drømme mye, Det toppet seg da jeg drømte at alle vennene mine var blitt ildsprutende drager som kom for å ta meg. Våknet opp noen ganger og visste ikke om jeg skulle le eller grine.

 

Det ble ikke bedre da gutten var født. Han var flaskebarn og drømmingen fortsatte. En natt drømte jeg at jeg puttet babyen i mikro'n istedenfor flaska og da jeg åpnet mikro'n igjen var ungen blitt skrukkete, men han levde fortsatt så jeg var fornøyd. Må sies at da hadde jeg nylig sett benjamin buttom med brad pitt, så kan jo være der jeg fikk inspirasjon til drømmen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid selv nå og ble temmelig trist av at du bestemte deg for å spolere plottet i Marley og meg, siden mannen min og jeg skulle ha en kosekveld hjemme med akkurat den filmen. Hva med å tenke seg om før man poster ting?

haha! seriøst? Det er en film fra 2008.. at du ikke har sett den enda er ikke mitt problem. Den har gått på TV flere ganger.. Må passe på så ingen avslører slutten på "dirty dancing" også nå da...

 

 

Endret av tr.trolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg en hel dag til å spise Pavlovakaka som vi hadde i kjøla, men da jeg skulle ta den ut falt kaka på gulvet. Endte med at jeg lå gråtende på gulvet og spiste det som ikke var anni gulvet :P

 

Typen er utrolig fæl med å riste på foten, og jeg spurte om han kunne være så snill å slutte med det. Han jobbet med saken, men de 3 sekundene det tok var visst for lenge for meg. Jeg tente på alle plugger og ba han om å reise til foreldrene om han ikke klarte å oppføre seg blandt folk. Jeg skulle ikke ha noe av at huset fallt det pga litt dirring med fotene. Det hadde jeg neimen IKKE råd til!

 

Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvordan barnevogn jeg ville ha, men sa til typen at jeg ville ha Emmaljunga eller Simo.

En dag kom han hjem med en splitter ny svart Emmaljunga-vogn, og jeg begynte å grine som bare det. Lurte på hvordan i alle dager han bare kunne dra å kjøpe en vogn uten å prate med meg først. Jeg gråt og ville bare bytte den inn, så det endte med at jeg dro til en veninne og kjøpte hennes Simo-vogn.. Da kunne gubben bare bruke Emmaljungaen så skulle jeg bruke Simoen..

(Det verste av alt var at det var Emmaljunga jeg hadde mest lyst på, og jeg og mannen hadde vært å sett på den sammen).

Så har vi bhg-vogn og da... HUFF! Værre enn en trasset 3-åring :/

 

Snakk om idioti altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid selv nå og ble temmelig trist av at du bestemte deg for å spolere plottet i Marley og meg, siden mannen min og jeg skulle ha en kosekveld hjemme med akkurat den filmen. Hva med å tenke seg om før man poster ting?
haha! seriøst? Det er en film fra 2008.. at du ikke har sett den enda er ikke mitt problem. Den har gått på TV flere ganger.. Må passe på så ingen avslører slutten på "dirty dancing" også nå da...
Faktisk helt normal folkeskikk å ikke avsløre plottet til noen filmer, uansett hvor gamle de er. Jeg har pleid å like deg, men nå er du visst bare enda ei av de surmaga gamle kjerringene her inne. Trist.
Hehe, det er litt søtt når voksne folk får seg til å si at jeg har pleid å like deg, men nå liker jeg deg ikke mer :D får litt sånn Tuppen og Lillemor følelse :) Tror du virkelig det betyr noe som helst for noen hva en anonym mener om en her inne???

 

Deg gidder jeg ikke bruke tid på. Du har selv innrømmet å være hormonell, så da syns jeg du kan gjemme deg bort til du er tilnærmet normal igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken
Gravid selv nå og ble temmelig trist av at du bestemte deg for å spolere plottet i Marley og meg, siden mannen min og jeg skulle ha en kosekveld hjemme med akkurat den filmen. Hva med å tenke seg om før man poster ting?
haha! seriøst? Det er en film fra 2008.. at du ikke har sett den enda er ikke mitt problem. Den har gått på TV flere ganger.. Må passe på så ingen avslører slutten på "dirty dancing" også nå da...
Faktisk helt normal folkeskikk å ikke avsløre plottet til noen filmer, uansett hvor gamle de er. Jeg har pleid å like deg, men nå er du visst bare enda ei av de surmaga gamle kjerringene her inne. Trist.
Hehe, det er litt søtt når voksne folk får seg til å si at jeg har pleid å like deg, men nå liker jeg deg ikke mer :D får litt sånn Tuppen og Lillemor følelse :) Tror du virkelig det betyr noe som helst for noen hva en anonym mener om en her inne???

 

Deg gidder jeg ikke bruke tid på. Du har selv innrømmet å være hormonell, så da syns jeg du kan gjemme deg bort til du er tilnærmet normal igjen.

 

*HULK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fjerne spoileren for dem som ikke har sett Marley and Me?
HAHAHAHA, har du ikke sett den enda, så, ja, da er det ikke synd på deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fjerne spoileren for dem som ikke har sett Marley and Me?
HAHAHAHA, har du ikke sett den enda, så, ja, da er det ikke synd på deg!

 

Jeg har sett den, men i motsetning til egoistiske høner så tenker jeg på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...