Jeg føler meg feit når jeg ser meg i speilet.
Har gått ned 20 kg og er nå ca 60 kg.(1.64 høy). Bruker str 36/38 i klær eller small/medium.
Hverken vekt eller klesstr nå sier at jeg er så veldig feit men når jeg ser meg i speilet så ser jeg fortsatt en stor dame og tenker at jeg nok ikke har tatt av de 20 kg allikevel, det er bare noe jeg innbiller meg....
Det samme skjedde da jeg la på meg mye på 1 år. Så det ikke i speilet før jeg plutselig oppdaget at ingen klær passet lenger...
uff, er det andre som ser så feil speilbilde av seg selv?
Rart hvordan hodet styrer det en ser i speilet...
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 12 2012 20:48
7 svar til dette emnet
Skrevet 12 mai 2012 - 20:48
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 12 mai 2012 - 20:50
Jadda... jeg gikk ned 23 kg og følte meg fortsatt bælfeit. Hadde da en bmi på 26, mot 40 tidligere, så jeg vet ikke jeg... Nå har jeg lagt på meg alt og enda mer, men guriland så lang tid det tok før jeg innså at jeg hadde est så jævlig ut og.
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.
Skrevet 12 mai 2012 - 20:55
Samme her. Jeg gikk ned en del nå etter forrige svangerskap. Bestilt klær og alt som er, selvsagt i feil str. Alt for stort. Men ser bare feilene i speilet allikevel.
Skrevet 12 mai 2012 - 21:05
Ja, det virker nesten som om uansett hvor mye man går opp eller ned, så ser man likedan ut i speilet. Rart det der egentlig... men tror at når ting skjer gradvis, så ser man det samme.
Personer du ser hver dag, som har gåttt ned i vekt, de legger du kanskje ikke så godt merke til har gått ned i vekt, som de du ser sjelden.
Hvis en person du traff i fjor sommer, var 15 kg letter i år og dere ikke hadde møttes siden ifjor, så hadde du garantert lagt fortere merke til vektnedgangen.
Personer du ser hver dag, som har gåttt ned i vekt, de legger du kanskje ikke så godt merke til har gått ned i vekt, som de du ser sjelden.
Hvis en person du traff i fjor sommer, var 15 kg letter i år og dere ikke hadde møttes siden ifjor, så hadde du garantert lagt fortere merke til vektnedgangen.
Skrevet 12 mai 2012 - 21:14
Jeg skjønner hva du mener... Sa til en venninne at hun hadde vrangforestillinger fordi hun syntes at hun var tjukk. Hun er jo slank og fin! Tenkte at jeg skulle ønske at jeg hadde hennes størrelse. Og så har vi samme bukse, i samme størrelse.
Måtte innrømme at jeg har litt vrangforestillinger selv etter det..
Måtte innrømme at jeg har litt vrangforestillinger selv etter det..
Skrevet 12 mai 2012 - 22:14
Godt å høre at det ikke bare er meg da:-)
HI
HI
Skrevet 12 mai 2012 - 22:26
ikke bare deg nei, er 165 og veide 45 kg før jeg fikk tulla mi...gikk opp over 30 kg i svangerskapet
gikk ned 20 kg, men det stoppet liksom der...60 kg til den høyden fikk jeg vite var normalt..
men i speilet ser jeg sideflesk, for store lår og legger..
føler meg overvektig..og missunner de med flat mage..
men nå er jo jeg gravid igjenn da og har ikke så mye og si akkurat nå..men etter svangerskapet blir jeg nok hysterisk igjenn..en skuffelse og se seg i speilet..
har faktisk vurdert fettsuging og bukplastikk.. :/
men i speilet ser jeg sideflesk, for store lår og legger..
føler meg overvektig..og missunner de med flat mage..
men nå er jo jeg gravid igjenn da og har ikke så mye og si akkurat nå..men etter svangerskapet blir jeg nok hysterisk igjenn..en skuffelse og se seg i speilet..
har faktisk vurdert fettsuging og bukplastikk.. :/
www.mariannehansens.blogg.no - Alenemamma, Tennåring og gravid igjenn! :D
Skrevet 12 mai 2012 - 22:29
Jeg er tjukk selv og har en venninne som er akkurat like høy som meg, veier 10kg mer og er ikke tjukk... Hvertfall med mine øyne. Hun ser på seg selv som tjukk og syns jeg ser like tynn ut som jeg gjorde for 10kg siden... (Hvertfall hvis jeg skal tro det hun sier.)