Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Kan man gå med overknesokker og kort kjole

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Lektor Doppler med tillegg

Lektor Doppler med tillegg

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 365 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 16:53

på 17. mai når man er 35? Jeg synes det så vanvittig bra ut. Blå strømper og rød kjole. Jeg har lyst til å bruke klærne mine på andre måter enn før etter å ha tilbrakt noen kvelder med Gok på BBC.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 027 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 16:57

Jo nærmere førti du blir, jo mer *kan* du i og for seg, siden hemningene og puppene følger hverandre sørover. Jeg tror du ville blitt kjempefin. Jeg leter etter rød kjole med prikker og omslag, og blir det ikke snart varmere ville skistrømper passe glimrende. Men selv om kjolen finnes, finnes den ikke i størrelse hvalross - for det er opplest og vedtatt at som hvalross skal man ha begravelsesfarger, så fra str 44 finnes den bare i sort. Særlig.

#3 Gjest_Lykke Fryd ♥_*

Gjest_Lykke Fryd ♥_*
  • Gjest

Skrevet 12 mai 2012 - 16:58

Rødt, hvitt og blått er god knall det

#4 Mammatilvsn

Mammatilvsn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 27 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 20:01

Gudbedre neeeei. Blå strømper er kult, skal ha knall røde selv. Men de må da rekke høyere opp enn kjolen rekker ned ;) ellers ser det vel bare ut som om du har misset.. ( min mening) litt sånn riste på hode og le greie. ( for meg)

#5 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 15 mai 2012 - 22:04

Det er sexy med knestrømper med glippe mellom strømpene og kjolen, jeg går ofte med en litt for kort kjole og overkne strømper med blonder øverst for å kompenserer for manglende kjolelengde.. Det er så sexy så du blir nok dritlekker :)

#6 Lektor Doppler med tillegg

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 365 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 09:02

Uenig med mammatilvsn. Hva skal man med overkne dersom man ikke skal vise dem? Da kan man jo like greit kjøre strømpis. Frågan var mest om kort kjole er fy 17. mai, og ettersom jeg egentlig driter i hva dere mener så gjør jeg det likvel. Så får buand og moralpolitiet ta meg. Og motepolitiet på VG sier kort er fy.

Synes glippe er fint! Nå er jeg ikke sånn spiker som denne dama da, men samma det. Man får nemlig to meter lange bein om man kjører overkne og sko i samme farge.
http://files4.lookbo....jpg?1254589541

#7 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 297 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 10:46

Kjør på og håp på sol, så det ikke blir kaldt!

#8 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 16 mai 2012 - 12:55

Kjør på!! Jeg skal være prektig på dagen i morgen og relativt promiskuøs på kvelden, med både flørting, klining, lårkort og pupper!

Så drit i de andre og gå i det du vil;) Så får de som
Vil syntes du bryter en regel eller ti, men drit
I det og tenk på at jeg bryter sikkert 10...

#9 Lektor Doppler med tillegg

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 365 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2012 - 17:58

Antrekket ble knall, tom svigermor syntes det var pent, og hun understrekte at det var jo ikke vulgært, bare stilig.  Ellers pimpa jeg kåpa mi med belte, og tok på meg union jack-skjerfet mitt, så alle trodde nok at jeg hadde skjerf i de norske fargene. Men det var de britiske. Motemessig fornøyd med dagen, og veldig fornøyd med værgudene som skjerpa seg en halv time før barnetoget, som ikke går før kl 12 her, velsignet være kommunen for det.

#10 Mammatilvsn

Mammatilvsn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 27 Innlegg:

Skrevet 27 mai 2012 - 06:56

Huff. Ler meg ihjel, av meg selv. Av en eller annen grunn så jeg for meg sånne tynne knestrømper som gamle damer går i!! Så beklager min negative holdning!! Du var sikkert knall fin. Full skjerpings her ( RØDME)

#11 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 596 Innlegg:

Skrevet 27 mai 2012 - 08:20

Hva slags sko bruker dere til denslags, forresten?
Det er JEG som er skjøga.

#12 Lektor Doppler med tillegg

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 365 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 09:19

Skal du oppnå ønsket 2meter-ben-effekt må du ha sko i samme nyanse som strømpene. Jeg hadde mørkeblå strømper, og svarte sko med hæler. Litt grove naturalista.