Jeg har brukt en sort ull frakk, men det ser egentlig litt teit ut... (bunaden er sort ull så slik sett passer det jo) men det ser jo ut som jeg er på sørpolen....
Har et sort strikke sjal, stort, men hvis det blåser så er jo det også drit kaldt.... Hva bruker dere andre???
Har ønsket meg cape i mange år, men får ikke... må visst kjøpe selv og det blir alltid nedprioritert.... =)
Dere som har bunad (voksne) og ikke cape, hva har dere på når det er skikkelig kaldt på 17.mai??
Opprettet av
solfrøken-♂♂♂
, mai 11 2012 14:27
4 svar til dette emnet
Skrevet 11 mai 2012 - 14:27
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 11 mai 2012 - 15:35
Har cape, men har brukt den bare en gang. Selv om det har vært kaldt har jeg ikke brukt den. Fryser ikke i bunad.... Men regn er jo noe annet, da blir skjorta rukkete. Men har vel ikke regnet etter at jeg begynte å gå i tog igjen...
Skrevet 11 mai 2012 - 15:56
Er det kaldt, så har man tynn ulltrøye under bunadsskjorta.
Enkelt og greit. ;-)
Enkelt og greit. ;-)
- Sjetnejenta liker dette
Gjest_Filifjonka_*
Skrevet 11 mai 2012 - 16:04
Jeg har cape, men fryser likevel. Så tynn, hvit ulltrøye under bunaden er standardutstyr her.
Skrevet 11 mai 2012 - 16:20
Joda, 17.mai har jeg stort sett alltid tynn langarmet ulltrøye, men jeg er så frysen av meg at det alene ikke er nok.... i fjor ble det såpass varmt utpå dagen at det var greit uten sjal også.... Men så er det de skikkelig kalde dagene da... =)