Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Oh joy :) I morgen kveld kommer samboeren hjem...

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 297 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 22:12

Føler at jeg har blitt ALT for avhengi i den mannen!
Vi har vært sammen stortsett hele tiden siden vi ble sammen i 2009, var noe fra hverandre i fjor, da han jobbet et stykke unna, og opp til 16 timer pr dag. Da var jeg opptatt med gutten og svangerskap, så merket egentlig ikke stort til savn (sov så fort ungen sov)

Nå er han i jobb igjen på samme plass (annet firma) og skal være der fra mandag til torsdags kveld, og kontrakten er ut august.

Dette er jo rett og slett på tryne! Han dro i dag tidlig, kommer hjem i morgen efta/kveld, og jeg savner han for mye allerede! Hvordan skal jeg da holde ut neste uke, da han blir borte fra mandag til onsdag.. Eller uka etter der, da den virkerlige hverdagen slår inn, når han er borte mandag-torsdag! Snakk om å bli avhengi av en mann da gitt :-/ :-p hehe.. huff..

Vet jo at vi har ekstremt godt av dette, kanskje forholdet blir bedre igjen også, men samtidig føler jeg meg automatisk små engsterlig for at han skal ta kontakt med eksen sin igjen.. Merker at jeg ikke stoler helt på han enda heller, noe som gjør nok så vondt, siden han har vist seg troverdig siden det med eksen ble et problem.. Vel, han ba en av deres felles venninne om å hilse til henne her om dagen, men han prøvde ikke å sjule at han gjorde det, og sa etterpå at det bare var ren høflighet, men merker da at tankene snurrer..

æsj, ble mye dette, mye jeg ikke tengte på engang.. Men godt å lufte tanker hvertfall ;)

Hovedsaken er jo den: Hvorfor har jeg latt meg selv bli Så avhengi av han? Er totalt ulikt meg...

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 09 mai 2012 - 22:16

Hahaha, det er noe som heter forelskelse hørt om det? Tror du er rammet av kraftig forelskelse, det er ingen kur mot det, det går enten over av seg selv eller aldri... Så slik er nå det, medisin kan være vill og hemningsløs sex med din mann, dette vil ikke minske tilstanden men øke ytterligere på med endorfiner som kanskje kan hjelpe på å få bort dumme tanker som burde være helt bakgrunnsløse =)

Forresten har du hatt en annet nick før Dina med 2 engler eller noe slikt?

#3 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 297 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 22:21

Vis innleggJuliea+gullet07.03.11 skrev 09 mai 2012 - 22:16:

Hahaha, det er noe som heter forelskelse hørt om det? Tror du er rammet av kraftig forelskelse, det er ingen kur mot det, det går enten over av seg selv eller aldri... Så slik er nå det, medisin kan være vill og hemningsløs sex med din mann, dette vil ikke minske tilstanden men øke ytterligere på med endorfiner som kanskje kan hjelpe på å få bort dumme tanker som burde være helt bakgrunnsløse =)

Sant :-p Er nok fortsatt den dag i dag storm forelsket i det mannebeinet ;) Til tross for krangler, brudd av forlovelse osv osv osv... Er konstant noe som holder meg fra å skulle gå fra han, noe som sier meg at han forjener sjansene igjen, for han er IKKE som mine ekser (som ikke var ærlige det minste sekund)

Jupps ;) Det er meg.. Ble siste endringen av nicket denne gangen, har vel byttet nick 3 ganger.. Nei, 4 ganger med dette :)
Måtte finne noe som passet inn til alle tider, tilfelle det kom flere barn osv osv ;)

#4 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

• Gjest

Skrevet 09 mai 2012 - 22:38

Vis innlegg<3Barn&Engler<3 skrev 09 mai 2012 - 22:21:

Vis innleggJuliea+gullet07.03.11 skrev 09 mai 2012 - 22:16:

Sant :-p Er nok fortsatt den dag i dag storm forelsket i det mannebeinet ;) Til tross for krangler, brudd av forlovelse osv osv osv... Er konstant noe som holder meg fra å skulle gå fra han, noe som sier meg at han forjener sjansene igjen, for han er IKKE som mine ekser (som ikke var ærlige det minste sekund)

Jupps ;) Det er meg.. Ble siste endringen av nicket denne gangen, har vel byttet nick 3 ganger.. Nei, 4 ganger med dette :)
Måtte finne noe som passet inn til alle tider, tilfelle det kom flere barn osv osv ;)

Husker det gamle nicket ditt, så forsvant du (eller jeg bare så deg ikke mer) Så kom dette nicket og etter å ha lest litt av deg her inne tenkte jeg du må være samme, savnet deg nemlig husker deg så godt!

Om du holdes igjen hos den mannen er det vel en grunn til det ;) Er dere forlovet nå da eller gift? Uansett jeg tror han elsker deg også, og bare ikke tenker seg om mtp eksen. Mange som er slik, men så holder de det skjult for kjæresten for å ungå trøbbel og når kjæresten da finner ut han har hatt kontakt med x´n uten å si noe ja DA blird et jo trøbbel da, og mistenkeligheter som egentlig er grunnløse...

#5 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 297 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 22:47

Vis innleggJuliea+gullet07.03.11 skrev 09 mai 2012 - 22:38:

Husker det gamle nicket ditt, så forsvant du (eller jeg bare så deg ikke mer) Så kom dette nicket og etter å ha lest litt av deg her inne tenkte jeg du må være samme, savnet deg nemlig husker deg så godt!

Om du holdes igjen hos den mannen er det vel en grunn til det ;) Er dere forlovet nå da eller gift? Uansett jeg tror han elsker deg også, og bare ikke tenker seg om mtp eksen. Mange som er slik, men så holder de det skjult for kjæresten for å ungå trøbbel og når kjæresten da finner ut han har hatt kontakt med x´n uten å si noe ja DA blird et jo trøbbel da, og mistenkeligheter som egentlig er grunnløse...

Jeg forsvant ja, maktet ikke være her inne etter vi mistet.. Også kom jeg inn igjen når jeg var gravid i 3 mnd med guttungen, under nicket "Dina med spire og engler" så ble det endret igjen da jeg ble gravid igjen til "Dina+g2011+?2012+engler" og nå dette nicket, da det er lettere med et enkelt nick, enn å konstant bytte ;) Men har forholdt meg mest til trimester gruppene, da det er så mye rart ute å går av "mister jeg" osv alle steder *grøss*

Nå er vi på stadiet "hold", jeg nekter å sette på igjen forlovelses ringen til jeg føler meg 100% sikker på at han er over eksen sin, da han innrømet at han egentlig ikke var det, til tross for at de brøt 4 år før vi ble sammen, for hver gang han hadde problemer i forhold osv, så vente han tilbake til henne.. Og når vi hadde problemer gjorde han det samme igjen.. Han har ikke hatt kontakt med henne siden jeg tok av meg ringen, så det tyder jo på at han kanskje ikke trenger henne lenger..

#6 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

• Gjest

Skrevet 09 mai 2012 - 22:55

Skjønner det har vært vanskelig å være her etter du mistet dine tvillinger såpass sent og alle de skumle trådeene som så gjerne vil høre om alles triste historie, de styrte jeg unna husker jeg.. Ikke lett da.

Kanskje han skjønte at det er alvor da du tok av deg ringen, at "nå mister jeg deg, om jeg ikke skjerper meg" Håper det og håper det ikke blir mer tull fra han nå! og at det kun er deg og deres små han vil ha :) Jeg tror det ordner seg, siden han ikke lenger har kontakt med henne!!

#7 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 297 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 23:01

Ja.. Når man sitter med hjertet i halsen bare fordi man er gravid, så er dette forumet ekstra skummelt å være på, hører jo aldri om tråder som "jippi, 9mnd gikk knirkende fint". så da er det bedre å holde seg unna ;)

Får håpe det.. Merker jeg konstant venter på å sitte igjen alene, men slik er det når man har 4 totalt ubruklige ekser fra ene til annen.. Tror nok vi begge har fortider som "lusker i skyggen".. Men, vi klarte oss sammen når vi mistet tvillingene, imot all odds, så det skal nok gå denne gangen også :)