Vi har vært sammen stortsett hele tiden siden vi ble sammen i 2009, var noe fra hverandre i fjor, da han jobbet et stykke unna, og opp til 16 timer pr dag. Da var jeg opptatt med gutten og svangerskap, så merket egentlig ikke stort til savn (sov så fort ungen sov)
Nå er han i jobb igjen på samme plass (annet firma) og skal være der fra mandag til torsdags kveld, og kontrakten er ut august.
Dette er jo rett og slett på tryne! Han dro i dag tidlig, kommer hjem i morgen efta/kveld, og jeg savner han for mye allerede! Hvordan skal jeg da holde ut neste uke, da han blir borte fra mandag til onsdag.. Eller uka etter der, da den virkerlige hverdagen slår inn, når han er borte mandag-torsdag! Snakk om å bli avhengi av en mann da gitt :-/ :-p hehe.. huff..
Vet jo at vi har ekstremt godt av dette, kanskje forholdet blir bedre igjen også, men samtidig føler jeg meg automatisk små engsterlig for at han skal ta kontakt med eksen sin igjen.. Merker at jeg ikke stoler helt på han enda heller, noe som gjør nok så vondt, siden han har vist seg troverdig siden det med eksen ble et problem.. Vel, han ba en av deres felles venninne om å hilse til henne her om dagen, men han prøvde ikke å sjule at han gjorde det, og sa etterpå at det bare var ren høflighet, men merker da at tankene snurrer..
æsj, ble mye dette, mye jeg ikke tengte på engang.. Men godt å lufte tanker hvertfall
Hovedsaken er jo den: Hvorfor har jeg latt meg selv bli Så avhengi av han? Er totalt ulikt meg...