Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

hva gjør dere når dere er nedfor?

• Logg inn for å svare
26 svar til dette emnet

#21 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 10 mai 2012 - 08:35

Jeg gråter, har sex (ikke ons), og rydder manisk der ingen ser som i en skuff eller lignende...

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Vimmel

Vimmel

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 40 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 08:49

Tjaa, jeg er litt flink til å fortsette å deppe... Men hjelper ofte å sminke meg og pynte meg litt og å gå tur eller trene:) Er det sent på kvelden, så ser jeg ofte på en tv-serie eller en film og tar meg noe godt som rødvin, sjokolade eller is.

#23 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 974 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 11:27

Vis innleggScania skrev 09 mai 2012 - 23:37:

Jeg går faktiak ofte og legger meg. Helt fra jeg var liten har jeg alltid gått å lagt meg i senga hvis jeg var lei meg, sint eller redd. Senga er den plassen i verden jeg føler meg tryggest, av en eller annen grunn. Noen ganger går jeg tur også..

Samme her, så kjører jeg meg en biltur med høy musikk! Men det aller beste er å sette musikk på ørene å gå en laaaaang tur :-)

#24 Nithuviel

Nithuviel

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 78 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 12:09

Setter meg på favorittkaféen min, kjøper meg favorittkaffedrikken (usmakelig dyr, men herlighet, så god) Synes jeg det er veldig synd på meg selv blir det jammen kake også. Det der er så effektivt at mannen min pleier å foreslå (forsiktig) at jeg kanskje skulle tatt meg en time eller tre på kafe når jeg enten er sur eller lei. Eller begge deler. Og stort sett kommer jeg hjem blid som ei lerke etter litt egentid med kaffe, sukker, melk, fløte fett, ju neim itt. :)

#25 Nithuviel

Nithuviel

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 78 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 12:14

Dersom alt bare er heeelt forferdelig og jeg ikke orker kafebesøk, eller har muligheten, tar jeg meg rett og slett en real "følelsesronk" (så uttrykket i et blad eng ang, synes det er fantastisk beskrivende!) Da tenker jeg på alt i hele verden som er fælt, at unger sulter ihjel, at det er krig, folk jeg savner som er døde, skikkelig svære ting. Hulker og gråter som en helt og synes så synd på meg selv og alle andre og hele verden at det halve hadde rukket lenge. Plutselig er det tomt. Da er ting bedre oppi hodet. En liten sjokolade etter et glass sjokomelk etterpå, så er jeg stort sett på nett igjen :)

#26 Pento

Pento

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 416 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 15:54

Trener først, så spiser jeg sjokolade m god samvittighet etterpå
Anonym1

#27 Yzma

Yzma

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 959 Innlegg:
  • StedFlyttefot?

Skrevet 10 mai 2012 - 16:04

Hører på musikk, setter meg på gulvet med yngstemann, skriver, tegner, titter på nett, "internettvindushopper" : >
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.