Gå til innhold

Hun Athena på paradise..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun er jo konstant tett i nesen! Er hun for smal over nesen til å puste normalt, eller? Stakkars :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg lo så jeg skreeeek i går da hun sjekket inn!!!! Hun gjorde jo ALT for å se deilig ut, men hun så jo bare ikke deilig ut en plass!!!

 

Hun er søt synes jeg, men ikke når hun gjør seg til sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva var det hun drev med på den introvideoen? Det virket som om hun spente alt hun hadde av muskler for å se strammest mulig ut?? Mens hun skalv i hele ansiktet av anstrengelse ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun snakker sånn fordi hun må legge seg til en oslo dialekt. de snakker nemlig ikke slik i hamar eller hvor hun var fra...

 

Kanskje den hun lære oslo dialekt av var forkjølet på det tidspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva var det hun drev med på den introvideoen? Det virket som om hun spente alt hun hadde av muskler for å se strammest mulig ut?? Mens hun skalv i hele ansiktet av anstrengelse ;P

 

 

 

Du, det der var bare helt fantastisk morsomt!!!!!!! :D Gud så gøy!!!!!! Sjelden jeg ler så tårene triller, men da trillet de i foss nedover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men ellers må jeg si jeg får vondt av å se på henne. Så usikker, å må være noen hun ikke er. Synd for hun kunne vært ei veldig pen og søt jente. (hun er jo sikkrt det når man blir kjent med henne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva var det hun drev med på den introvideoen? Det virket som om hun spente alt hun hadde av muskler for å se strammest mulig ut?? Mens hun skalv i hele ansiktet av anstrengelse ;P

 

 

 

Du, det der var bare helt fantastisk morsomt!!!!!!! :D Gud så gøy!!!!!! Sjelden jeg ler så tårene triller, men da trillet de i foss nedover ;)

 

Ja, det var helt grusomt å se på hehehe... Men er enig i at hun ser veldig søt ut når hun slapper av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med hun Kristina daaah..... Hun får jeg fnatt av! En mer irriterende jente finnes knapt ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med hun Kristina daaah..... Hun får jeg fnatt av! En mer irriterende jente finnes knapt ;p

 

JA!! Hadde tenkt å lage ett eget innlegg om hu der. Hvem faen tror hun at hun er? UFFF, så ufyselig hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo nesten hun som hun holdt på å drite på seg i introvideoen ;) Nei, nå er jeg nok stygg, meg.... heheheheheheheheh :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med hun Kristina daaah..... Hun får jeg fnatt av! En mer irriterende jente finnes knapt ;p

 

JA!! Hadde tenkt å lage ett eget innlegg om hu der. Hvem faen tror hun at hun er? UFFF, så ufyselig hun er.

 

Tenker nøyaktig det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosejob! Sikkert ikke så vellykka, siden hun høres tett ut. Makan til usikker jente. Vet godt hvem det er, og hun er egentlig veldig søt og hyggelig, men kommet litt skjevt ut stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusom dame! Ser så utrolig tett i pappen ut.Noe av det værste jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...