har vært noe fraværende di siste dagene. Men da så koselig å komme inn hit igjen å lese om deres små poder.
Lørdag 19 mai hadde vi navnefest for lillemor. Det gikk over all forventning. Aldri vært på navnesermoni før så var litt spent på det. Men det var helt supert, og veldig barnevennlig. det var 5 personer som sang mange ny og gamle barnesanger akapella og noen dikt innemellom. Eneste som kunne vært gjort litt anerledes var selve utdeling av navnetavlene, det ble litt anonymt inni alt opplegget der.
Etter sermonien dro vi til lokalet vi hadde leid for å spise mat(hjemmelaget koldtbord), kaffe og kaker.
Må også få med at snuppa fikk så utrolig mye fint og veldig glad for at det ikke ble alt for mye smykker.
Ellers for tiden har vi nytt finværet her på østlandet. Snuppa mi har ikke klaget på varmen heller. Men jeg sliter med å få ho til å drikke vann.

Så jeg prøvde med vannmelon å det syntes ho var godt
Ho er virkelig fasinert av hunden våres (berner sennen/golden retriver) om han kommer ved siden av ho så kaster ho seg rundt for å få tak i han.
I morgen lurer jeg på om jeg skal ta med meg lillemor på badeland vi har her i nærheten.
Når skal podene deres begynne i barnehagen? har dere søkt plass?
Vi har søkt til opptaket i august men har ikke tenkt å benytte plassen før i januar da ho fyller 1 år. Men forløpig står vi på venteliste, er ikke akkuratt en gunstig tid vi har fått barn på med tanke på å få de inn i bhg.
Hvor skal dere på ferie i sommer?
Vi reiser en uke til danmar til sommerhuset våres om litt over en uke. Gleder oss masse nå

videre i sommer har vi ingen planer, men håper det blir en tur med campingvogna, nå har den stått parkert i 2 år så på tide å lufte den litt også