Gå til innhold

Hvilke planer har dere for skattepengene??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har løyet for mannen min hvor mye jeg fikk tilbake, får tilbake nesten 40.000 kroner, men han tror det er 20.000 + renter! Må derfor sette 50% på sparekonto og bruke pengene litt etter litt!

 

Har tenkt og kjøpe ny parkett og maling til leiligheten vår og noe til shopping og muligens ipad som jeg ønsker meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både jeg og mannen får igjen ca 20.000 hver.

 

Vi skal ha 6 ukers ferie i år, så pengene får nok ben å gå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine skattepenger går opp i opp med hva mannen må betale, så har vel ikke så store planer for de. Vi har felles økonomi så her går alt til oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal haike til Reperbahn og selge meg selv. Må ta kilopris skal jeg klare å betale tilbake restskatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Har fornyet Elixia abbonomentet og skal betale hele på engang så slipper jeg å dra regningene utover, synsundersøkelse og lese briller, regninger, seng og spisestuebord får mine penger til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på behandlingstur til Tyrkia i sommer, og de vil nok få bein å gå på der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjeld, skal bli deilig å se et såpass stort hopp nedover i hva jeg skylder.

Og ikke minst litt mindre utgifter hver mnd etter.

Sliter så det holder for å klare å få det til å gå sånn nesten rundt hver mnd. Så det vil hjelpe stort.

Ellers blir et par tusen brukt til nye uteleker til barna slik at de har noe å holde på med i sommer når vi bare skal være hjemme.

 

Fristene å bruke penga på en ferie men så uøkonomisk kan jeg ikke være i min situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til hage. Skal bygge 2 plattinger, utekjøkken og utepeis :)

Så skatepengene får bein å gå på!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må betaler rett over 300 kr tilbake og mannen får noen tusenlapper igjen så ikke så mye vi får gjort med de. Går inn i det store suget tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Her skal vi beise huset samt bruke litt til ferieturen :)

 

Hvorfor lyve til mannen om hvor mye man får tilbake? Greit nok at man har separat økonomi, men å skjule slike ting skjønner jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får igjen en del. mannen får igjen litt over 7000+ mer måtte få med at han skal ha resiefradrag. han kjører langt til jobb.

jeg får igjen over 30.000 kr.

 

her går pengene til fliser over kjøkkenbenk. fullføre prosjekter ute(platting,ny trapp, bestille en del grus. ) det som er igjen blir spart.

 

pengene går nok til ulike aktiviteter vi kan dra på i sommer. skal ikke på ferie. skal på en liten tur en helg bare. så går vell kansje med litt penger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du får såå mye igjen, men ærlig talt. Prøv å snu situasjonen din. Hva om det var mannen din som skjulte penger for deg?

 

Når man er gift så har man ikke separat økonomi og bør diskutere alt som har med økonomi å gjøre. Vi har dessverre aldri fått igjen så mye som dere (men du betaler kanskje inn ekstra skatt som en form for sparing?), men det hadde jo vært en hyggelig samtale å ha der vi sammen skulle finne hvordan pengene skulle brukes/spares. :)

 

Her sparer vi alt vi kan til nytt kjøkken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker ennå. Får igjen 20.000 og tenker det blir brukt litt på ferie, litt på gjeld og litt på ny platting utenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine penger går til dåp, hage og sparing. Ja, og litt ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal betale resten av billånet i sommer, bruker da skattepenger og halvparten av feriepengene. Kommer ikke til å bli ferietur i år med en liten baby uansett..

Endret av ★
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutt1-2-3!

mannen skal betale min restskatt med halve sin pott, så da blir det ikke mye igjen. Det lille som blir igjen går nok med i pengesluket tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...