Er så flau over mannen...Han skjelte ut DIB venninnen min...
Skrevet 08 mai 2012 - 15:13
Blir så flau og forbannet over den mannen og oppførselen hans...han tåler virkelig ingenting. Bare man prøver å pille ham bittelitt på nesen...En gang klikket han helt på sin mor bare fordi hun hadde kalt søsteren min feit, noe hun virkelig er. Når ble det feil å være ærlig?
Huff...Lurer på om han kan ha noen psykotiske trekk...
Snarvei til forumene
Skrevet 08 mai 2012 - 15:27
Og ja så du mente at det var rett av din mor å si til din søster at hun er feit?
Greit hun muligens er det men hva tror du det gjør mot din søster, tror du det hjelper henne til å føle seg bedre at hennes egen mor sier du er feit.
Man skal ikke alltid tie med alt mulig men det er nå bedre måter å ta opp problemet på
- M79+♂08♥+♂12♥ og B-real liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 15:28
Jeg hadde også satt din venninne på plass om jeg hadde overhørte henne si noe slikt, da det faktisk bare er uvitende mennesker som mener slikt. Måten han sier det på er selvfølgelig en annen sak...
Dette kan ikke være ett seriøst innlegg. I såfall, du virker jo like uvitende som venninnen din. Skjønner godt at mannen din eksploderer over sånn dumskap. Det hadde vel ett hvert oppegående menneske gjordt.
- M79+♂08♥+♂12♥ og B-real liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 15:33
- M79+♂08♥+♂12♥ liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 15:33
Skrevet 08 mai 2012 - 15:38
- Cat.68 og Yzma liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 15:51
Hadde besøk av en god venninne jeg traff på DIB for noen år siden...Vi har kun har sporadisk kontakt i det siste og derfor var det godt å møte henne igjen i går. Praten satt løst som den ofte gjør når gode venner kommer sammen og vi pratet om det meste, deriblant sykdommer. Hun kom til å nevne at hun trodde fibromylgi og ME ikke var helt reelle sykdommer og at mye dreide seg om latskap hos pasientene. Mannen min, som var hjemme(som selvfølgelig måtte være hjemme for å glo på fotball) hørte dette og begynte å kjefte henne huden full og kalle henne dum og dømmende og begynte å skryte over alle pasientene han hadde med disse sykdommene mens hun ikke hadde noen!
Blir så flau og forbannet over den mannen og oppførselen hans...han tåler virkelig ingenting. Bare man prøver å pille ham bittelitt på nesen...En gang klikket han helt på sin mor bare fordi hun hadde kalt søsteren min feit, noe hun virkelig er. Når ble det feil å være ærlig?
Huff...Lurer på om han kan ha noen psykotiske trekk...
Så du synes det er greit å dømme folk altså..? Stemmer og på mannen din her! IKKE greit å si så stygge ting om folk.. Han sto til og med opp for søsteren din der i det andre tilfellet, noe heller du burde ha gjort. Går du og venninna di på ungdomsskolen eller?
Skrevet 08 mai 2012 - 15:56
Om dama attpåtil er helsepersonell fortente ho ein salve.
Skrevet 08 mai 2012 - 16:06
Venninnen din bør være forsiktig med å komme med slike dømmende utsagn, og en mor bør IKKE kalle sin datter feit, uansett!
- B-real liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 16:14
Jeg hadde ALDRI blitt sykmeldt om jeg ikke MÅTTE.. Elsket livet mitt da jeg jobbet 100 % og skulle gitt veldig, veldig mye for å bli frisk nok til å jobbe, om så bare 20 %!!
Skrevet 08 mai 2012 - 16:32
Jeg har ME og hadde blitt rimelig provosert av venninnen din. Kudos til mannen din!
Jeg hadde ALDRI blitt sykmeldt om jeg ikke MÅTTE.. Elsket livet mitt da jeg jobbet 100 % og skulle gitt veldig, veldig mye for Å bli frisk nok til Å jobbe, om sÅ bare 20 %!!
Det er nesten sÅ jeg unner venninnen din Å fÅ en av disse sykdommene,og at hun mÅ kjempe mot systemet og aller helst ikke bli trodd.
Skrevet 08 mai 2012 - 16:44
- B-real og Yzma liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 16:46
Again, the logic strikes me like a bullet....
- Cat.68, M79+♂08♥+♂12♥ og B-real liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 16:47
Skrevet 08 mai 2012 - 16:55
Skrevet 08 mai 2012 - 17:03
Dersom hun er lege burde hun virkelig vit bedre. Dessverre finnes det alt for mange leger som er inkompetente og mener det samme som din venninne.
Min mor fikk høre av sin fastlege at fibromyalgien kom til å bli borte av seg selv. Den var også psykisk.
Skrevet 08 mai 2012 - 17:06
Skrevet 08 mai 2012 - 17:07
- eliona liker dette
Skrevet 08 mai 2012 - 17:12
Han kunne ha startet en diskusjon og lagt frem sine argumenter på en rolig måte, men å kjefte ned en annen bare fordi hun har en mening som ikke er samsvarende med den offentlige mening, nei det blir for dumt.